- Jézusom Luna, jól vagy? - lépett hozzám Lando aggódva, mire én hatalmas zokogásba törtem ki, mivel nagyon rosszul voltam és a helyzet is elég ciki volt. Nem válaszoltam neki csak szorosan átöleltem és bőgtem tovább.
Senki nem tudta kezelni a kellemetlen helyzeteket, szóval mindenki a hányás körül állt néma csöndben. Az idegenvezetőnek sem volt még hasonlóval dolga, ezért elég sokáig habozott, hogy mit tegyen. Végül idehívta a takarítókat, majd kikísért minket a kapun. A srácok nagyon kedvesek voltak, adtak nekem vizet és gyógyszert, valamint megkérdezték, hogy miben tudnak segíteni.
Másfél óra elteltével kicsit jobban lettem és a hangulat is visszaállt a megszokottba. Már nem éreztem annyira kínosnak ezt a helyzetet, mint korábban. A mai program második fele egy koncert lesz. A 5 Seconds of Summer Londonban lép fel ma este, szóval úgy gondoltam, hogy megveszem mindenki számára a jegyeket, bár ezt nem egy kötelező programnak szántam. A srácokkal még nem ismertettem az esti terveimet úgy gondoltam majd a hotelban elmondom nekik.
Amikor a szállodába értünk, akadtak gondjaink, mivel én 10 kétágyas és 1 egyágyas szobát foglaltam, ehelyett 4 négyágyas, 1 háromágyas és 1 kétágyas szobát kaptunk. Eredetileg arra gondoltam, hogy majd mindenki a csapattársával alszik én pedig egyedül. Komolyan mondom már csak ez a hirtelen variálás hiányzott a mai napból.
Gyorsan kimentünk a hotel udvarára, kupaktanácsot tartani, hogy megvitassuk, hogy lesznek elosztva a szobák és, hogy ismertessem az esti lehetőségeket.
- Srácok, van egy rossz és egy jó hírem. Melyikkel kezdjem? - tettem fel ezt az átlagos kérdést a fiúknak.
- Mindegy, csak mondjad! - kiáltotta türelmetlenül Max, ahogy ezt már megszokhattuk tőle.
- Rendben, akkor kezdem a rosszal - mondtam egy kis hatásszünetet tartva, majd folytattam. - Szóval, a hotel variált a szobákkal kapcsolatban. Teljesen felborult az elképzelésem. Arra szeretnélek benneteket kérni, hogy döntsétek el, hogy kivel szeretnétek egy szobában aludni. Van 4 négyszemélyes, 1 háromszemélyes és 1 kétszemélyes szoba - ismertettem a srácoknak az új felállást.
- Jó, hát megesik az ilyen - mondta Lando megértően. - Akkor most jöhet a jó hír, Luna.
- Estére is terveztem egy programot, de ezen csak az vesz részt, aki szeretne - közöltem a srácokkal izgatottan, mire az ő szemük is felcsillant. - Ma este Londonban koncertezik a 5 Seconds of Summer nevű banda. Arra gondoltam, hogy elmehetnénk szórakozni egyet, mit szóltok? - tettem fel a kérdést, nagyon reménykedve abban, hogy a srácok többségének vagy legalább Landónak van kedve elmenni egy 5SOS koncertre.
- Én benne vagyok! - kiáltott fel hangosan Daniel
- Milyen koncertről van szó? Valaki beavatna? - kérdezte Valtteri nevetve, hiszen eddig azt sem tudta, hogy létezik ez a banda.
- Jaj, biztos tudod. Ők éneklik a
Youngbloodot - válaszolt neki Lando, mire Valtteri még értetlenebb képet vágott. - Éneklek belőle egy részletet a csodálatos hangommal - poénkodott Lando, majd tényleg dalra fakadt: „Youngblood /Say you want me/Say you want me/Out of your life/And I'm just a dead man walking tonight/But you need it, yeah, you need it/ All of the time/Yeah, ooh ooh ooh"Mindenki hatalmas nevetésbe tört ki Lando éneke hallatán, szó szerint annyira vicces volt, hogy folytak a könnyeim. Szerencsére így már Valtteri is tudta, hogy melyik bandáról van szó. Abban egyeztünk meg, hogy mindenki jön az esti koncertre, aminek nagyon örültem, hiszen azt szerettem volna elérni, hogy mindenki jól érezze magát. A szobák felosztásáról is sikerült döntést hoznunk. Én Carlosszal, Landóval és Daniellel kerültem egy szobába. Természetese, iszonyat boldog voltam, hogy a legnagyobb mókamesterekkel aludhatok együtt.
YOU ARE READING
𝐒𝐢𝐠𝐡𝐭𝐬𝐞𝐞𝐢𝐧𝐠 [𝐋𝐚𝐧𝐝𝐨-𝐍𝐨𝐫𝐫𝐢𝐬] ✓
Fanfiction„Tisztelt Luna Parker, Az FIA 2020-as Sightseeing in England pályázatát ön nyerte meg. A továbbiakban fel fogjuk magát hívni, hogy megbeszéljük a részleteket. Tisztelettel: FIA Sightseeing Bizottság 2020" ------------------ EGYES FEJ...