46. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝

578 43 0
                                    

Lily

Charles a találkozó előtt felvett engem a házunknál, úgyhogy együtt érkeztünk a megbeszélt helyszínre. Mire odaértünk, Max már rég ott várt minket.

Semmi különösebb haverkodás, semmi baráti üdvözlés, rögtön a lényegre tértünk.

- Mit beszéltél Kelly-vel? - vágott bele a közepébe Max idegen hangnemben. Az arcáról semmit nem lehetett leolvasni. Talán olyan volt, mintha nem ismerne minket, vagy mintha soha nem is léteztünk volna.

Elmagyaráztam a srácoknak az egész helyzetet. Bevallottam azt is, hogy az egész azért történt, mert megbántva és átverve éreztem magam, amiatt, mert Max nem avatott be minket a dolgokba. Elmeséltem azt is, ami a mosdóban történt, mire mindketten nagyon meglepődtek.

Végül átadtam Kelly üzenetét, és bocsánatot kértem mindkettőjüktől, amiért ilyen kellemetlen szituációba sodortam őket a hülyeségeimmel.

- Mondd meg Kellynek, hogy beszélhet bárkivel. Mindenki tudja bizonyítani, hogy nem történt semmi szexuális egyikőnk között sem - adta ki az utasítást Max majd bólintott, és elhagyta a helyszínt.

Mi még ottmaradtunk beszélgetni Charles-lal az eset kapcsán. Nem volt boldog ő sem, de értelemszerűen nem is volt annyira feldúlt, mint Max. Megbeszéltük, hogy megpróbál valahogy üzenni Kellynek, az ő szájából biztos máshogy hangzik, mintha én mondanám.

---------
Max

Nem tudom, hogy mit gondoljak erről az egészről. Lily hangján tényleg megbánást éreztem, de nem tudom, hogy meg tudok-e neki bocsátani... Maximuma akkor, ha Kelly is átgondolja a dolgokat, és azt mondja, hogy velem szeretné folytatni.

Annyira sajnálom, hogy így alakultak a dolgok. Amióta ismerem Lily-t annyi vicces és szép közös emléket szereztünk. Lehet ez ugyanolyan, mint régen? Ér egy szerelem, annyit, hogy így eldobjunk egy szép barátságot? Nagyon haragszok rá, de közben szeretem is. Ugyan most kicsit elvesztette a bizalmamat, de nem tartom kétszínűnek. Tényleg elég félreérthető jeleket adtam...

------------
Charles
1 órával a találkozó után

Egész hazafele úton azon töprengtem, hogy mit írhatnék Kellynek. Mivel tudnám meggyőzni az igazságról? Nagyon szeretném, hogy Max boldog legyen, hiszen a mosolyszünet ellenére még mindig a barátomnak tartom. Szeretném, hogy a hármunk közti viszony ugyanolyan legyen, mint a tegnapi események előtt. Vajon lehetséges ez még?

~~~~

Charles:
Szia! Most biztos meglepődsz azon, hogy írok neked, de egy pár órával ezelőtt megpróbáltunk Lilyvel leülni Maxszal beszélgetni. Nem mondom, hogy jól ment, de azt sem, hogy borzasztó lett volna. Régóta ismerem őt, és tudom, hogy akárki miatt nem veszne össze velem, szóval biztosan nagyon szeret téged. Lily mesélte, hogy úgy gondolod, hogy volt köztem és barátod között valami... Nos, ami azt illeti egyikünk sem lépett semmilyen nemű szexuális kapcsolatba a másikkal. Ezt 100 százalékosan ki tudom jelenteni. Az egész egy hatalmas csinált hiszti Lily részéről, és most az ő nevében is szeretnék bocsánatot kérni. Kérlek, ne hagyd, hogy egy hülye dráma miatt zátonyra fusson egy csodálatos emberrel a kapcsolatod.
Üdv: Charles

látta

Remélem sikerült jobb belátásra téríteni. Mondjuk az elég aggasztó, hogy látta, de nem reagált rá semmit, biztos kell neki egy kis idő, hogy feldolgozza az eseményeket.

✨✨✨✨✨✨✨
Köszönöm szépen a sok voteot és a. 30k olvasást. Ezerrel írom az új storymat, ami szeptemberben fog megjelenni.
Remélem olvasni és szeretni fogjatok azt is.

𝐒𝐢𝐠𝐡𝐭𝐬𝐞𝐞𝐢𝐧𝐠 [𝐋𝐚𝐧𝐝𝐨-𝐍𝐨𝐫𝐫𝐢𝐬] ✓ Où les histoires vivent. Découvrez maintenant