13. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝

1.5K 87 0
                                    

Egy hét van vissza az indulásig. Ma nagyon sok időt fektettem a sightseeing programom kidolgozásába, már a teljes, végleges verziót is el tudtam küldeni a FIA-nak. Nyílván ez még idő közben változhat, hiszen nem fogunk olyan programokat csinálni, amiket a pilóták nem akarnak. Lando is brit, szóval ő segített egy kicsit. Elmondta, hogy ő eddig melyik programokat élvezte a legjobban, és arról is beszélt, hogy mit csinálna szívesen egy ilyen utazáson.

A mai napot végig a gép előtt töltöttem. Vagy azért, mert a túrán dolgoztam, vagy azért, mert Landoval beszélgettem. Nagyon jófejnek tartom, és szerintem ez fordítva is igaz. Remélem a többiek is így meg fognak majd kedvelni, mint ő.
Landoval általában felelsz vagy felelszet játszunk, ami olyan, mint a felelsz vagy mersz, csak értelemszerűen nem lehet olyan opciót választani, hogy „merek". Ezen a játékon mindig nagyon jól szórakozunk. Olyan dolgokat tudhatunk meg egymásról, amilyeneket talán még Lily sem tud rólam. Ezzel két legyet ütünk egy csapásra, ismerkedünk és szórakozunk.

Másnap

A mai napra, hogy őszinte legyek nem sok mindent terveztem. Azt beszéltük Lilyvel, hogy elmegyünk moziba és megnézünk egy romkomot. Általában a horror filmek miatt szoktunk moziba járni, de szerintem most tehetünk egy kivételt.

Az indulás előtt gyorsan elolvastam pár fejezetet egy Daniel Ricciardo fanfictionből, majd felmentem TikTokra, de amint megnyitottam az alkalmazást, a telefonom pittyent egyet, hogy új Instagram értesítésem jött. Gondoltam várhat magára a TikTok, inkább megnézem az Instát. Amint beléptem információk tömkelege jött velem szembe. Először a rengeteg új követési kérelmen akadt meg a szemem, amelyek nem másoktól jöttek, mint az idei F1-es pilótáktól, ezeket szépen sorjában elfogadtam, majd megnéztem az üzeneteknél az engedélykéréseket. Ott is rengetek új dolog fogadott. Jópár pilóta írt rám, és kérdezte, hogy mit fogunk csinálni jövő héten. Már csak azt nem értem, hogy hirtelen miért lettem ilyen „népszerű" a Forma- 1 szűk körében. Egy kicsit még böngésztem az oldalon, amikor végre láttam, hogy mi az oka ennek a nagy felhajtásnak. Lando ma kitett egy posztot, amin megjelölt engem és az összes Forma-1 es pilótát.

A kép alá az volt írva, hogy: „Már csak egy hét és indulás! Mit fogunk megnézni @lunaparker?"

Így már összeállt a kép. Nem is tudtam ,hogy a srácok ilyen türelmetlenek és kíváncsiak. Még Max is írt, pedig ő nem tűnik olyannak, akit kicsit is érdeklik ezek a programok. Szépen lassan válaszoltam minden üzenetre, majd írtam Landonak.

Luna:
Szerintem pontosan tudod,
hogy mit fogunk jövő héten csinálni! xd

Lando:
Persze, hiszen én mondtam mindent. :P

Luna:
Most teljesen rám szálltak a fiúk.
Mindenki azt kérdezgeti,
hogy mit fogunk csinálni

Lando:
Na milyen kelendő lettél. ;-)

Luna:
Hát látod...
Na, de most el is kell köszönnöm,
mert moziba megyek.

Lando:
Hát, akkor jó mozizást.
Szia! Legyen szép napod!

Luna:
Köszi, neked is szép napot kívánok.
Szia!


𝐒𝐢𝐠𝐡𝐭𝐬𝐞𝐞𝐢𝐧𝐠 [𝐋𝐚𝐧𝐝𝐨-𝐍𝐨𝐫𝐫𝐢𝐬] ✓ Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz