48. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝

551 39 2
                                    

Max

Kelly:
Ügyes voltál ma, büszke vagyok rád! <3

Max:
Úgy hiányoztál, nagyon sajnálom a történteket.

Kelly:
Nem csináltál semmit, kicsit mindenki túlreagálta...

Max:
Valószínű. Megyek vissza Monacoba, te hol vagy?

Kelly:
Londonban, de ha szeretnéd, akkor felszállok egy gépre.

Max:
Uh, az nagyon jó lenne! 😊

Kelly:
És még valami, nem szólunk Charles-nak és Lilynek?

Max:
Most viccelsz, ugye?

Kelly:
Őszintén? NEM!

Max:
Muszáj ezt?

Kelly:
Igen muszáj, ők a barátaid, egy ilyen szaron nem veszhetsz össze velük. Ma este berúgunk, és holnap már nevetni fogunk az egészen.

Max:
Ha te mondod... Akkor írok a többieknek.

~~~~

Max:
Srácok! Nem érdekel, hogy mi a tervetek mára, de ha nem jöttök át ma este hozzám Monacoba, akkor én tényleg nem beszélek veletek többet.


Charles:

Én ott leszek, úgysincs ma dolgom... Kelly is jön?

Max:
IGEN, ma végre írt. Olyan, mintha mi sem történt volna.

-----
Lily

- Luna! - kiabáltam a barátnőmnek, aki éppen a konyhában tevékenykedett. - Ezt nem fogod elhinni! - ordítottam még hangosabban, és az örömtől meg az izgatottságtól úgy remegett a kezem, mint még soha.

- Na, mi az? - kérdezte a barátnőm érdeklődő tekintettel.

- Azt hiszem, hogy Max megbocsátott, és ami azt illeti meg is hívott engem ma estére a házába, MONACOBA! - közöltem a barátnőmmel az örömhírt, mire csak elkezdett mosolyogni, mint a tejbetök, és megölelt.

- Mondtam, hogy végül minden meg fog oldódni, de mégis, hogyan jutsz el Monacoba? - tette fel az ötvenmilliós kérdést, amire egyelőre még nem tudtam válaszolni.

Lily:
Azta, nagyon köszönöm a meghívást. Nagyon várom. Úgy hiányoztatok! Csak van egy apró gond. Hogyan jutok el Monacoba?

Max:
Legyél a reptéren, megvettem a jegyeidet.

Lily:
Ez komoly?

Max:
Halálosan. Küldöm email-be

Lily:
Nagyon köszönöm!

Max:
Remélem nem baj, hogy Kelly mellett fogsz ülni.

Lily:
Ugyan. Nagy lányok vagyunk már. Meg tudjuk beszélni a dolgokat.

Max:
Szuper!

Charles:
Max, megyünk egy géppel?

Max:
Még szép! 😉

----------
Charles
Monaco, 03:21

- Kérlek, csak még ezt az egy számot! Tudod, hogy ez a kedvencem! - könyörögtem Maxnak, hogy hadd kapcsoljam be Taylor Swifttől a Shake it Offot

- Biztos, hogy nem! Már az előző öt zenére is azt mondtad, hogy a kedvenced - mondta Max idegesen, hiszen ő is zenét akart választani.

- De, ha te választasz, akkor holland metálegyütteseket kell hallgatnunk, azt meg tanúsíthatom, hogy senki nem akarja rajtad kívül - vágtam vissza Maxnak, aki csak rázta a fejét, és arrébb sétált a laptoptól, ami rá volt kötve a hangfalra.

- VÉGRE! - kiáltottam fel, majd futottam, hogy elindítsam a Shake it Off-ot.

-------
Lily
Másnap

Olyan jó, hogy végre újra együtt volt a banda. Nem rég ismerem a srácokat, de olyan, mintha éveket töltöttünk volna távol egymástól. Egyébként Kelly iszonyatosan jófej, teljesen beleillik a mi idióta társaságunkba. Már értem, hogy Max miért szereti annyira. Nagyon örülök, hogy újból boldogok együtt.

🌟 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟
Hamarosan vége.
Még két fejezettel és egy apró meglepetéssel készülök neketek

𝐒𝐢𝐠𝐡𝐭𝐬𝐞𝐞𝐢𝐧𝐠 [𝐋𝐚𝐧𝐝𝐨-𝐍𝐨𝐫𝐫𝐢𝐬] ✓ Where stories live. Discover now