45. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝

642 48 2
                                    

Lily

Luna:
Hol vagy? Mindenhol téged kereslek.

Lily:
Gyere a női wc-be!

Luna:
Egy perc és ott vagyok.

- Végig itt voltál? - rontott be a barátnőm szinte már kiabálva, hogy mindenki megtudja, hogy itt bujkálok.

- Maradj csöndben! Nem akarok Maxszal találkozni - rivalltam rá.

- Neked bejön Max, ugye? - kérdezősködött tovább a barátnőm, ezzel mégjobban lesújtva a lelkiállapotomat.

- Könyörgöm Luna, hagyj békén. Nincs most ehhez kedvem - válaszoltam. Teljesen elegem volt ebből az egész szarságból, ebből az egész vitából. Mindent elbaszok.

- Bocsánatot kéne tőlük kérned - javasolta Luna nyugodt, bíztató hangon.

- Sokkal nagyobb ennél a gond. Kelly nem haragszik rám, tudja, hogy mi nem feküdtünk le, de ehelyett azt hiszi, hogy Charles és Max viszont annál inkább szorosabb kapcsolatba kerültek - próbáltam elmagyarázni a helyzetet a barátnőmnek, mire ő hatalmas nevetésbe tört ki.

-----------
Lando

- Várj Charles, tudunk beszélni? - kiáltottam a monacoi srác után, aki éppen elhagyni készült az épületet.

- Mit szeretnél Lando? - kérdezte cinikusan hangon, látszott rajta, hogy most nincs ehhez az egészhez kedve.

- Légyszi nem menj el. Valahogy meg kéne oldanunk ezt a helyzetet, nem gondolod? Talán beszélhetnénk Maxszal - javasoltam az idősebb fiúnak, aki nem repesett az örömtől, de végül rábólintott.

------------
Charles

Nem akarom ezt csinálni, de megígértem Lilynek, hogy megpróbálom lenyugtatni azt a holland angry bird-öt, de csak tovább hallgathattam, hogy mennyire idióták és parasztok vagyunk, úgyhogy azt tartottam a legjobb megoldásnak, hogy lelépek, de természetesen valakinek ezt feltétlen meg kellett akadályoznia.

Lily:
Na? Fejlemény?

Charles:
Még amikor írtál, odamentem hozzá, de elkezdett velem ordibálni szóval leléptem...

Lily:
Hogy mit csináltál?

Charles:
Csak le akartam lépni. Lando megakadályozott.

Lily:
Szerencséd. Beszéljetek vele légyszi.

Úgy látom ez egy ördögi kör, ennek soha nem lesz vége, amíg nem oldjuk meg.

- Na nem! Nekem ehhez nincs kedvem! - köszöntött minket Max, amikor eléálltunk Landóval. Oké, hogy az utóbbi fél órában nem voltunk a legjobb haverok, de azért ennél szívélyesebb fogadtatásra számítottam.

- Kérlek Max! Most őszintén, én mi rosszat tettem? - Kérdeztem tőle baráti hangon. - Lily beszéltél Kelly-vel...

- MIT CSINÁLT? - üvöltött rám Max, mire én csak álltam ott, mint egy idióta, hiszen pontosan nem tudom, hogy mire jutott a két lány.

- Szerintem le kéne ülnötök először így hárman megbeszélni a dolgokat - javasolta halkan Lando.

- Lando, most ebbe ne szólj bele! - mordult rá a holland, mire Norris vállat vont és elsétált. Fenomenális! Már egyedül vagyok.

- Igaza van. Szerintem tudnánk tisztázni a dolgokat - győzködtem Maxot, aki végül belement.

- Számomra a bulinak vége. Holnap délelőtt 10-re legyetek mindketten Luna kedvenc helyén, ahol a kirándulás záróestjét tartottuk - adta ki az utasítást szigorúan a holland fiú, majd kisétált az skybarból, és elhajtott az autójával.

Charles:
Holnap 10 órakor Luna kedvenc helyén. Ez a találkozási pont. Max belement abba, hogy megpróbáljuk helyrehozni a dolgokat.

Lily:
Legalább hajlandó rá.

Charles:
Viszont szerintem most én is lelépek a buliról. Nincs ehhez kedvem. Ez az egész nap egy katasztrófa volt.


--------
Luna

Úgy látszik, hogy meg fogják tudni beszélni a dolgokat. Időközben Lily is úgy döntött, hogy hazamegy, de én még itt maradtam a többiekkel el kicsit élvezni az est hátralevő részét.

Szerencsére a többiek hangulatára nem nyomta rá a bélyeget ez a kis veszekedés, szóval így önfeledten tudtunk táncolni egész éjjel.

🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Sziasztok,
Itt is lennék a legújabb fejezetettel. Remélem tetszik.
Ha van valami hozzáfűzni valótok azt szívesen várom a voteokat pedig nagyra értékelem.

A jó hír az hogy már 10 fejezetet megírtam az új történtbe.

Egyelőre annyit árulhatok el, hogy ez is egy jó hangulatú, vicces, kicsit rendhagyó nyári sztori lesz.

Augusztus 17-én fogom bejelenteni TikTokon (sziatekivagy.wp)

𝐒𝐢𝐠𝐡𝐭𝐬𝐞𝐞𝐢𝐧𝐠 [𝐋𝐚𝐧𝐝𝐨-𝐍𝐨𝐫𝐫𝐢𝐬] ✓ Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang