28. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝

996 57 9
                                    

2020. Július 12.

Igazából el sem hiszem, hogy itt vagyok Lando Norris házában, de most éppen a konyhájában kezdtem el pakolászni, hiszen hatalmas káosz uralkodik az egész helyiségen. Lando nem tud főzni, sőt ahogy látom nemrégiben még fel is gyújtott valamit, gondolom még nem volt ideje lefesteni a kormos részt a falon, már ha egyáltalán tud festeni.

Mára nem terveztünk semmilyen különösebb programot, arra gondoltunk, hogy mi lenne, ha elkezdenénk valami jó sorozatot, de végül a Disney meséknél kötöttünk ki. Július közepe van és 3 nagyon értelmes felnőtt ember Jégvarázst néz, és együtt zokognak azon a részen, ahol Olaf majdnem elolvad. Hát ezek vagyunk mi.

Nem gondolnám, hogy együtt egy érett, életképes csapat vagyunk, sőt ennek a teljes ellenkezője az igaz ránk, szóval úgy döntöttünk, hogy áthívjuk Alexet és George-ot is, hátha velük többre megyünk. A profi terv része, hogy George fog ránk főzni, Alex pedig majd takarít utánunk, hálája jeléből, hogy ilyen csodálatos emberek társaságában töltheti ezt az öt napot, amiből lehet csak négy lesz, de még nem tudjuk, ez majd a csapatokon fog múlni, hogy mikor hívják be a pilótákat.

A tökéletes tervem kudarcba fulladt... Ugyan George szívesen főzött volna, de Alex és Carlos kitalálták, hogy ma este együnk kínai kaját. Szóval elhihetitek, hogy a Red Bull pilótájának nem a takarításon járt az esze, ami még nagyobb káoszhoz vezetett.

Végül annyira elfajultak a dolgok, hogy este hatra jópár új vendég érkezett. Pierre, Daniel, Charles és Max is úgy döntöttek, hogy csatlakoznak, miután meglátták Lando legújabb Instagram storyját. Ők négyen együtt töltik ezt a pár napot csakúgy, mint mi, de Daniel Ricciardonak, mindenki kedvenc bohócának, az a csodálatos ötlete támadt, hogy mi lenne, ha Lando házába csapnánk ma egy hatalmas bulit, szóval fél óra múlva már az ajtó előtt állt a négy srác. Ha már ennyien eljöttek Landohoz, úgy döntöttem, hogy elhívom Lilyt is, nehogy egy percre is hiányolja a társaságomat.

Mindenki idehívta az ismerőseit, ezért a végére már majdnem negyvenen lettünk. Gondolom mondanom sem kell, hogy a fél csapat elég részeg volt. Lily végig próbált egyszerre Maxszal és Charles-lal is flörtölni. A fiúk látszólag vették a lapot és élvezték a helyzetet. Nem tudom, hogy a monacói pilótának van-e barátnője, de szerintem olyan állapotba került, hogy ő maga sem volt tisztában a dolgokkal, olyannyira, hogy a buli közepén bejelentette, hogy ő mostantól egy hármas kapcsolatban él, Maxszal és Lilyvel. Bár érteném, hogyan jutottunk el idáig.

Volt azonban az estének még egy ennél is durvább felvetése, ugyanis Pierre és Daniel kitalálták, hogy tartsunk egy hatalmas orgiát, hiszen ez rajta van az ausztrál bakancslistáján és még nem volt lehetősége megvalósítani.

A buli után nem tudom, hogy mit gondoljak a világ legjobb autóversenyzőiről, de egy biztos, én kibaszottul jól éreztem magamat.

Nehéz most ide bármit is írni. Fél év eltelt, amióta a legutóbbi fejezetet megírtam. Hosszú volt ez a tanév számomra. Rengeteg kihívást és új dolgot tartogatott. Most itt a nyár, és megpróbálom befejezni a történetet. Nagyon hálás vagyok azoknak, akik még itt maradtak és szívesen olvassák majd a történet végét is.

𝐒𝐢𝐠𝐡𝐭𝐬𝐞𝐞𝐢𝐧𝐠 [𝐋𝐚𝐧𝐝𝐨-𝐍𝐨𝐫𝐫𝐢𝐬] ✓ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora