Gyorsan felkeltem, és ajtót nyitottam a legjobb barátnőmnek. Pillanatok alatt befutottunk a szobámba, hiszen már csak egy perc volt az időmérő kezdetéig.
A pole pozíciót Hamilton szerezte meg, a második Verstappen, a harmadik pedig Leclerc lett. Norris sajnos csak a hetedik helyen végzett, de reménykedek abban, hogy a holnapi futamon majd jobban teljesít.
Az időmérő után még pár percig azt hallgattam Lilytől, hogy mennyivel jobb a Mercedes, mint a többi csapat. Nyilván volt igazság abban, amit mondott, de ezt előtte nem ismerhettem el. Miután megbeszéltünk mindent az időmérővel kapcsolatban, közöltem vele a pályázat végeredményét. Lily volt az egyetlen, aki tudott róla, hogy jelentkeztem. Nagyon boldog volt, hogy sikerült megnyernem, de azt a lelkemre kötötte, hogy mindent részletesen be kell majd számolnom arról az egy hétről. Később még beszélgettünk arról, hogy vajon ki nyeri meg a holnapi futamot, majd Lily telefonhívást kapott az édesanyjától, aki kérte tőle, hogy menjen haza, mert vendégségbe kell menniük. A barátnőmet kikísértem, majd egy öleléssel elbúcsúztunk egymástól. Nem értem, hogy miért kell még mindig ide-oda rángatni Lilyt a szüleinek, hiszen már lassan 18 éves.
~~~~
Ma van a futam napja. Már nagyon izgatott vagyok, remélem Carlosnak vagy Landonak sikerül a pódium. A futam előtt elkezdtem összeírni azokat az Angliai helyszíneket, amelyek érdekelhetik a pilótákat. Megmondom őszintén, nem gondoltam volna, hogy ilyen nehéz dolgom lesz. Arra jutottam, hogy ebben az egy hétben 3 várost fogunk meglátogatni. Londont, Manchestert és Liverpoolt. Az az igazság, hogy nem tudom, ez egyáltalán belefér-e 4 napba, sőt még azt sem találtam ki, hogy a városon belül milyen helyszíneket nézünk meg, de szerintem ezen ráérek gondolkodni, még van egy kis időm.
Azt beszéltük Benjivel, hogy a mai futamot együtt nézzük. Ő nem nagy F1 rajongó, de azért követi a történéseket. Neki Lando Norris a kedvenc pilótája, de szerintem csak a borzasztóan szórakoztató élő adásai miatt. Úgy gondolom, hogy az öcsém még egyet sem hagyott ki, azóta, hogy felfedezte Lando Twitch csatornáját. Én is kedvelem a munkásságát, de sajnos nekem nincs mindig arra időm, hogy a streamjeit nézzem.
A futamot Verstappen nyerte, a második Hamilton lett. A harmadik helyet nagy örömömre Sainz behúzta. Úgy sikítoztam akkor, amikor Carlos az utolsó előtti körben megelőzte az előtte autózó Bottast. Lando sajnos csak a 10. helyet szerezte meg, de legalább ezzel is hozott egy pontot a csapatának, így a nagydíj után a McLaren csapata a 4. helyen áll jelen pillanatban a konstruktőri világbajnokságban, mondjuk ehhez nagyban hozzájárult Sainz mai dobogója. Ma apa is velünk nézte a futamot. Éppen, mikor elkezdtük kitárgyalni a hétvégi nagydíj eseményeit, elkezdett csipogni a telefonom, Lily írt nekem.
Lily:
Na, mit szólsz a mai futamhoz?
Luna:
El sem tudod hinni, hogy mennyire örülök.
Konkrétan fangörcs rohamaim voltak az egész futam alatt,
és a végén...
Lily:
Amíg te sikítoztál, meg fangörcsöltél, addig én szidtam Carlost,
hogy mégis, hogy meri megelőzni Bottast.
Luna:
Hát ez így alakult, nekem mindenesetre feldobta a napom. :D
Lily:
Na, mindegy. Lewis második helyének azért örülök...
YOU ARE READING
𝐒𝐢𝐠𝐡𝐭𝐬𝐞𝐞𝐢𝐧𝐠 [𝐋𝐚𝐧𝐝𝐨-𝐍𝐨𝐫𝐫𝐢𝐬] ✓
Fanfiction„Tisztelt Luna Parker, Az FIA 2020-as Sightseeing in England pályázatát ön nyerte meg. A továbbiakban fel fogjuk magát hívni, hogy megbeszéljük a részleteket. Tisztelettel: FIA Sightseeing Bizottság 2020" ------------------ EGYES FEJ...