"Ayağa kalk, Çağda." deyince gözlerimi açmadan "hayır" anlamında kafamı salladım.
"Çağda hadi ayağa kalk." deyince gözümden yaş gelirken "Kalkamam." dedim.
Tabancasını koltuğun üstüne koydu ve önümde çömeldi.
Elini uzattı ve "Hadi ayağa kalk. Vurmayacağım." dedi.
"Kalkamam." dedim.
"Hay senin inadına sokayım. Kalk şuradan." deyince sinirle "Ayağım uyuştu. Üstüne basamıyorum." dedim.
Berk bana tuhafça bakarken sağ ayağımı ovalamaya başladım.
"Of çok fena uyuştu. Ağlamak istiyorum." dedim.
"Salak." diye gülünce "Çok mu komik?" diye sordum.
"Evet." demesi ile "Defol git." dedim.
"Peki." deyip odadan çıkınca arkasından "Hayvan!" diye bağırdım.
Koltuktan destek alarak ayağa kalkarken ayağımın hakimiyetini sağlayamıyordum.
Duvara tutunarak merdivenlere geldiğimde ilk basamağa oturdum.
Bir üst basamağa, ellerimle destek alarak çıktım.
Merdivenlerin en üst basamağında duran Berk "Yardım lazım mı?" diye sordu.
"Kimden gelecek bu yardım?" diye sordum.
"Benden." deyince "Gurur falan yapamam. Gel ve yardım et." dedim.
Yanıma inince "Ağırsın ama ne yapalım? Yardıma muhtaç olana yardım edilmesi gerekir." dedi ve belimden tutup omzuna attı.
"Yavaş, böğrümü söktün. Hem biraz daha kibar olamaz mısın? Baş aşağı sallanmak yerine kucağına alabilirdin." dedim.
"Hiç taşımayadabilirdim." demesiyle ofladım.
Götüyle bakışırken "Popon güzelmiş." dedim.
"Seninki de." deyince "Oha, sapık!" diye bağırdım.
"Sen bakınca sapık olmuyor musun?" diye sorunca "Olmuyorum." dedim.
Merdivenlerin son basamağını çıkarken "İyi." dedi ve beni yere indirdi.
"Yardım etmeyecek misin?" diye sordum.
"Merdivenlerden çıkmana yardım ettim." demesi ile "Yuh. Az daha taşısan, ne olacaktı?" diye sordum.
"Gıcık olamayacaktım." dedi.
Odasına gidecekken bacağına sarıldım. Bırakmam için bacağını sallarken bacaklarımı da bacağına doladım.
"Bıraksana kızım." deyince "Sen beni takma, yürü. Böyle ayak bağı olacağım." dedim.
Ayağını yerden kaldırmadan sürümeye başlayınca onunla beraber ilerlemiş oldum.
"Eğlenceliymiş. Sık sık yapalım bunu." dedim. Berk sabır çekerken sırıttım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitap Evreni
FantasyKitaplarına sığınmış yalnız bir kız, okuduğu kitabın içine çekilirse ve okuduğu kitabın ana karakter olursa geri gerçek dünyaya nasıl dönmeyi başarabilir? Daha doğrusu başarabilir mi?