Bahçedeki banklardan birine oturmuş öyle boş boş çevreyi izliyordum. Son dersteydik. Yani beden.
"Yalnız mısın sen?" diyerek yanıma oturan Melisa ve Tuana ile ofladım. Yine canları sıkılmıştı.
"Bugün elinde kitap yok, hayırdır?" diye sordu Tuana.
"Sizin gibi salaklardan kitap olmadan da uzaklaşabileceğimin farkına vardım." dedim.
Melisa "Ne diyorsun be." deyince "Bahçede daha çok bank var. Şöyle yandan yandan uzayın." dedim.
İkisi de memnuniyetsizce gidince gülümsedim. Son yaşadıklarım özgüvenimi yerine getirmişti.
"Çağda!" diye bağıran Semih'e baktığımda elinde basketbol topunu bilerek bana fırlattı. Refleks olarak gözümü kapatmıştım ki top bana çarpmadı.
Gözümü açtığında Berk topu havada tek eliyle yakalamış, Semih'e sinirle bakıyordu.
"Bunu atan kişi şöyle bir adım öne çıksın." diyen Berk'in ses tonundan öfke saçılıyordu.
Semih endişeyle bir adım öne çıktı ve "Ben attım." dedi.
Berk hızla basketbol topu Semih'in yüzüne fırlatınca Semih olduğu yerde sendelendi. Semih'in burnundan kanlar akarken bu Berk'in umurunda değildi.
Gülerek yanıma oturdu ve "Bunun gibi başka itler de var mı? Başlamışken hepsini halledeyim." dedi.
"Yok, merak etme." dedim.
"Olursa söylemen yeter." deyince gülerek kafamı omzuna yasladım.
"Hala nasıl görünür olduğunu anlatmadın." dedim.
"O konu... Dediğin gibi elimizdeki bağdan dolayı normalde ölmem gerekirken gerçek dünyaya gelmişim fakat kitaptan çıkanların sayısı dolduğu için anca hayalet kalabilmişim." dedi.
"İki evren arasında sıkışmış gibi..." dedim.
"Evet. Biraz araştırma sonucunda ilk on gün içinde kitaptan çıkan birini öldürüp yerine geçebilirmişim." dedi.
"Ama Selim ölmeden önce de seni görüyordu." dedim.
"Öldüreceğim kişiyi kararlaştırdıktan sonra öldüreceğim kişi de beni görebiliyormuş." dedi.
"Baya havalıymış." dedim.
Berk bu dediğime gülerken "Senin deli raporun kadar havalı olamaz." dedi.
"Tabii ki olamaz." deyince Berk "Beni görmen gerçekti. Yine de hastaneye öyle ayak uydurman korkutmuyor değil." dedi.
"Benim zaten deli olduğumu baştan beri biliyorsun." dedim.
"Haklısın. Bu arada sana bir haberim var."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitap Evreni
FantasyKitaplarına sığınmış yalnız bir kız, okuduğu kitabın içine çekilirse ve okuduğu kitabın ana karakter olursa geri gerçek dünyaya nasıl dönmeyi başarabilir? Daha doğrusu başarabilir mi?