Sevgilim

14.2K 1.1K 97
                                    

"Sen delisin." deyince gülerek "Bunu senin kadar bende biliyorum." dedim. 

"Bu arada bende sana karşı boş değilim." demesi ile "Biliyorum. Ölüp geri dünyaya döndüğümde kitabı okudum. Benden hoşlandığın yazıyordu." dedim. 

"Bu hileye girer." demesini takmadan "Açım." dedim. 

"Yine dışarıya çıkmayacağız. En son neler olduğunu biliyorsun." dedi.

"O zaman biz yemek yapalım." dedim. 

"Markete gitmemiz gerekiyor." deyince "O zaman rota oluşturuldu." dedim. Berk elimi tutunca evden çıktık. 

Kapının önündeki adamına "Ne yapman gerektiğini biliyorsun." dedi.

Adam "Tamam efendim." deyip içeri girince "Ne yapacak?" diye sordum.

"Boşver." deyince "Sevgilimi dinleyeyim bari." dedim.

Berk şaşkınlıkla "Ne dedin sen?" diye sorunca "Mal mısın? Tabii ki dinlemeyeceğim. Neyi halledecek?" diye sordum.

"Bana az önce nasıl hitap ettin? Tekrar edersen adamımın ne yapacağını söylerim." dedi.

Boştaki elimle orta parmak çektim ve "Cevabını umarım almışsındır." dedim.

"Büyüklerine karşı çok saygısızsın." demesi ile "Ha pordon." dedim ve tekrar orta parmak çekip "Cevabını umarım almışsındır abi." dedim.

"Abi ne lan?" diye sordu. 

"Büyüğüm olduğun için sen ya da Berke demek ayıp olacak. Bu nedenle abi dedim abiciğim." dedim.

"Hay abine sokacağım." deyince "Kendi kendine... İlginç bir fantazi." dedim.

Berk dediğinin farkına varınca gülmeye başladı. Aha bunu da delirtmiştim. Büyük başarı. Herkesi delirtiyorum.

"Abi deme lazım olur." demesine "Lazım oldu zaten. O yüzden seni abilikten sevgililiğe terfi ettirdim." dedim.

"Her abi dediğini sevgilin yapmıyorsundur umarım." dedi.

"Yo yapıyorum. Hatta sen uyurken ben diğer abimlerin yanına gidiyorum." dedim. 

"İlla yedi, yirmi dört yanında mı olmalıyım?" diye sordu. 

"Sıçarken durmasan iyi olur." dedim. 

Berk bu dediğime gülerken "Daha fazla acıktım. Markete gidelim artık." dedim. 

"Mızmızlanma." deyince somurtarak yürümeye başladım.

Düz bir ses tonunda "Adamım Ecem ve Taylan'ın cesetlerini halledecek." dedi.

"Annenlerin yanına mutlu olacak. Lütfen sende mutlu ol." dedim. 

Gülümseyerek "Senin isteğin bir emirdir." dedi.

Kitap EvreniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin