İstememiştim

19.9K 1.5K 193
                                    

Odanın kapısı tıktıklanınca Berk kelepçelenmiş ellerimizin üstüne ceketi attı ve "Gir." dedi.

İçeri adamı girince elinde anahtar bakmıştım ama yoktu.

"Efendim anahtarı köpek yedi. Anca dışkılaması ile alabiliriz." diyen adamı ile Berk derin bir nefes aldı.

"Tamam, çıkabilirsin." dedi.

Adamı odadan çıkarken "Mafyasın sen, elbet bu kelepçeleri kesecek aletin vardır." dedim.

"Kapa çeneni." deyince "Ayıp ediyorsun." dedim.

"Sana sus dedim!" diye bağırınca "Susmuyorum!" diye bağırdım.

Sinirle "Sen gerçekten baş belasısın! Bana tüm düşmanların isimlerini ve planladıklarını söyleyeceksin. Sonra da buradan siktir olup gideceksin! O yüzden çeneni çok açma. İşim bittikten sonra seni de halletmeyeyim." dedi.

Elime bakarak "Baş parmağımı kırar mısın? Böylece kelepçeden elimi çıkarabilirim." dedim.

Bana cevap vermeden kendi baş parmağını yerinden çıkarınca suratımı buruşturdum.

Elini kelepçeden çıkarınca parmağını geri yerine taktı. Bu acıtmış olmalıydı.

Masasının üstünden bir ataş aldı. Eliyle ataşa şekil verdikten sonra kelepçenin kilit kısmına sokup kolay bir hamleyle kilidi açtı.

"Seni bağlamayacağım. Adam akıllı evde dur. Eve geldiğimde istediğim bilgileri söylersin ve defolup gidersin." dedi.

"Karşılığı olmayacak mı?" diye sordum. Kalbi kırılmıştı ama bunu belli edemem. Yüzsüzlük yapmalıyım.

"Karşılığında ölmeyeceksin. Bununla yetin." dedi.

Odadan çıkacakken kolundan tuttum ve "Gidecek hiçbir yerim yok." dedim.

"O zaman bunun anlamı sokakta kaldın demek." dedi ve kolunu benden çekip odadan çıktı.

Arkasından bağırarak "Bu kadar bilgiyi nasıl elde ettim. Merak etmiyor musun?" diye bağırdım.

"Etmiyorum." deyince "Niye sana yardım ediyorum? Bu soruyu kendine sor." dedim.

"Senden emir alacak değilim." dedi ve evden çıkıp gitti.

Artık gittiğine göre hissettiklerimi yaşayabilirdim. Gözümden yaş akarken yatağa oturdum.

Tek isteğim biraz eğlenmekti. Onu sinirlendirmek ya da üzmek istememiştim.

Sırt üstü yatağa uzandım ve derin bir nefes aldım.

Sadece nasıl geri eve döneceğine odaklan, Çağda. Sadece buna odaklan...

Kitap EvreniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin