Görselleşti

31.4K 2.1K 993
                                    

Eve geldiğimde hızla kitabı okumaya başlamıştım. Devamını benim getirecek olmam heyecanlandırmıştı. Bu nedenle kitabın bitmesine birkaç sayfa kalmıştı.

Kitapta dört karakter vardı. Ana karakter Berk adındaki ünlü bir mafyaydı. Ne kadar korkulsa da masumlara zarar vermiyordu.

Anne ve babasını kaybetmişti ama daha kaybetme sebebini kitapta yer vermemişlerdi.

Bir kız kardeşi vardı, Ecem. Ona göre oldukça tatlı ve çocuksu bir yapısı vardı.

Bir diğer karakter Taylan. Berk'in tek arkadaşı. Şapşal bir kişiliğe sahipti.

Son kişi ise Oya'ydı. Berk'in sevgilisi, tam bir sürtüktü. Berk ile de çıkarları için birlikteydi. Ayrıca aldatıyordu.

Telefonumun çalması ile arayana baktım. Annemdi. Telefonu açıp kulağıma götürdüm.

"Efendim anne." dedim.

"Geçen yapılan sözleşmelerde sorun olmuş. Zorunluluktan baban ile şehir dışına çıkacağız. Birkaç gün olmayacağız. Dolapta yemek var." dedi.

"Tamam anne." dememle telefonu yüzüme kapattı.

Oflayarak bilgisayarı açtım ve "Cucu" yazdım.

Karşıma birçok kitap çıkınca şaşırdım. Bugün karşılaştığım kadın nasıl tanımadım? Ünlüymüş.

Biraz daha araştırınca internet ortamında yazdığını öğrendim. Hiç basılmış kitabı yoktu.

Sanırım bana verdiği kitap da tekti. Bu beni onurlandırmıştı.

Kitabı açtım ve kaldığım yerden okumaya başladım.

"Berk sinirle depoya girdi. Kardeşinin ortalıkta olmaması onu çok sinirlendirmişti. Bu hayattaki tek varlığını da kaybedemezdi.

"Hiç gelmeyeceksin sanmıştım." diyen baş düşmanına baktı ve sert bir ses tonunda "Kardeşim nerede!" diye bağırdı.

Adam onu umursamadan ayağa kalktı ve "Kardeşine daha önce de anlaştığımız gibi dokunmadık. Tuzağa düştün." dedi.

Bir anda etraftan eli silahlı onca adam çıkınca Berk ağır bir küfür savurdu. İşte şimdi kaçış yolu yoktu.

"Teslim ol Berk Aslan."

Kitap bitince "Lan burada kitap mı bitirilir?" diye bağırdım.

Şimdi yakalanmış mıydı? Ölebilirdi. Kardeşi neredeydi?

Kitabın kapağını kapatmak için kapağı tutmuştum ki hareket dahi ittiremedim.

Kendi kendime "Ne oldu buna?" diye sordum.

Bir anda aynı televizyon gibi kitaptaki yazılar görselleşmeye başladı. Her şey çok canlıydı.

Elimi yavaşça sayfaya götürdüm. Elim içine girince korkuyla kaçınmaya çalıştım. Elimi geri çekemezken tüm vücudum içeri çekildi.

Kitap EvreniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin