Akşam saatlerine yaklaşırken hastanenin bahçesinde Berk ile oturuyordum.
Psikolog beni bir psikatriste yönlendirmişti ve sonuçlar iyi değildi.
"Beni akıl hastanesine gönderecekler." dedim.
Elimi tuttu ve "Bunu da atlatacağız. Hem yan yanayız." dedi.
"Kaçıp gidelim buralardan." dedim.
"Kaçmak hiçbir şeyi düzeltmez. Beraber mücadele edeceğiz." dedi.
Kafamı omzuna yasladım ve elini tutup "Korkuyorum." dedim.
Saçlarımdan öperken "Sakın korkma. Ben buradayım." dedi.
Eren Beyler yanımıza gelirken ayağa kalktım.
"Çağda seninle yalnız konuşalım mı?" diye sordu Burcu Hanım.
"Olur." dedim.
Burcu Hanım ile diğerlerinden uzaklaşınca "Delirmişim, değil mi?" diye sordum.
Raporumu bana verirken "Deli raporu mu?" diye sordum.
"Evet." demesi ile "Çok havalı." dedim.
Anlamayarak bana bakınca "Berk ile ilk tanıştığımızda deli raporum olup olmadığını sormuştu. Bende henüz yok demiştim." dedim.
Burcu Hanım "Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastanesi'ne gitmen gerekiyor." dedi.
"Peki, gidelim." dedim.
"Annen ve babanlar geldiklerin kısa bir süre sonra yine iş için seyahete çıkmışlar. O yüzden sonra gelecekler." dedi.
"Onların gelmesini istemiyorum." dedim.
"Onlar senin ailen." deyince "Her zaman işleri öncelikli." dedim.
"Seni mutlu etmek için yanlış yolu seçiyorlar sadece." dedi.
"Boşversene, artık deliyim." dedim.
"Deli olduğunu düşünmüyorum." diyen Burcu Hanım'a göz devirerek "Çok sağ olun." dedim.
Eren Bey yanımıza geldiğinde Burcu Hanım "Sana çekmiş." diye fısıldadı ve yanımızdan ayrıldı.
"Ne demek istedi?" diye sordum.
"Önemsiz." deyince "Deli olabilirim ama aptal değilim." dedim.
"Deli raporunu göstersene kız." deyince gülerek deli raporumu gösterdim.
"Kitabın lanetinden dolayı Berk'i gördüğünü düşünüyorum. Bu olayları kesinliğe ulaştırana kadar hastanede kalman gerekiyor." dedi.
"Aman ne olacak? Tatil gibi olacak. Hem yeni insanlarla tanışmış olurum." dedim.
"Hadi seni bırakayım." deyince "Heyecanlı olacak. Artık deli raporum var." dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitap Evreni
FantasyKitaplarına sığınmış yalnız bir kız, okuduğu kitabın içine çekilirse ve okuduğu kitabın ana karakter olursa geri gerçek dünyaya nasıl dönmeyi başarabilir? Daha doğrusu başarabilir mi?