Psikologa geldiğimizde herkes dışarıda beni bekliyordu.
"Merhaba Çağda." deyince "Merhaba." dedim.
"Ben İrem Aşkın. Bugün seninle bir seansımız olacak. Dertlerini bana açmanı istiyorum." dedi.
"Peki." dedim.
"Eren Bey bana ölen sevgilin ile ilgili problemlerin olduğunu söyledi. Yine de ben senden olanları dinlemek istiyorum." dedi.
"O ölmedi. Burada." dedim.
"Tam olarak nerede?" diye sordu.
Cam kapısının ardında duran Berk'i işaret edip "Bakın orada." dedim.
"Orada birden çok kişi var. Bana onu tarif eder misin?" diye sordu.
"Bir seksen dört boyunda. Gözü de saçı da koyu kahverengi. Saçını geriye attırmış. Çene kası da belirgin." dedim.
"Yakışıklıymış." diyen Pskiolog ile Berk'e baktım ve gülümseyerek "Evet, öyle." dedim.
Berk de bana gülümserken psikolog "Onun ölüm anında yanında mıydın?" diye sordu.
"Onun ölmediğini söyledim! O yüzden öyle bir an yok!" diye bağırdım.
"Pardon. Bir an aklım karıştı. Normalde işim bir saat sonra başlıyor. Uykusuz kaldım sanırım." dedi.
Ona cevap vermemeyi tercih ederken "Sevgilini buraya çağırsana. Onunla da tanışayım." dedi.
"Tamam." dedim ve ayağa kalktım kapıyı açtım.
"Seninle de tanışmak istiyor, Berk." dedim.
"O da beni göremeyecek." deyince "Biliyorum." dedim.
"Senin delirdiğini düşünüyor ve bu yüzden beni de çağırıyor." dedi.
Gözlerim dolarken "Biliyorum ama yanımda dur." dedim.
"Ben her zaman yanındayım." deyince gülümsedim ve elini tuttum.
Kapıyı kapatıp içeri geçtiğinde "Berk, sevgilim." dedim.
Psikolog, Berk'e bile bakmadan "Memnun oldum." deyince somurttum. O da Berk'i görmüyordu.
"Bana biraz müsade verin. Hemen geliyorum." deyip odadan çıkınca ofladım.
"Sakın canını sıkma. Ne olursa olsun ben yanındayım. Bunları da atlatacağız." dedi.
Gülümseyerek ona sarıldım ve "Seni çok seviyorum." dedim.
"Bende seni çok seviyorum." derken gözümden bir yaş aktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitap Evreni
FantasyKitaplarına sığınmış yalnız bir kız, okuduğu kitabın içine çekilirse ve okuduğu kitabın ana karakter olursa geri gerçek dünyaya nasıl dönmeyi başarabilir? Daha doğrusu başarabilir mi?