Yummuştu

17K 1.2K 467
                                    

Yazarın Anlatımıyla

Genç adam hızla sevdiğinin yanına koştu. Ne kaçan düşmanları ne de çevreye toplanan kalabalık umrundaydı.

Çevredeki endişeli kalabalık ambulansı çağırırken genç adam vurulmuş olan kızın nabzını yokladı.

Kafasından vurulmuştu ama olsun. Kafaya mermi almasına rağmen sağ olan insanlar vardı.

Genç adam, kızdan ümidini kaybetmek istemiyordu. Tuhaf bir şekilde hayatına giren bu kızın hayatında kalmasını istiyordu.

Genç adam, kızın el bileğinden de boynundan da nabzı hissedemeyince elini kızın burun ile dudak arasındaki kısma koydu. Nefes aldığını hissetmek istiyordu.

Nefes almıyordu. Ölmüştü. Onu kaybetmişti.

Yüreğindeki acı ile yerde ölü yatan kızın bedenine sarıldı.

Genç adam gözünden yaş akarken "Lütfen bırakma beni." dedi.

Yenice yanlarına gelen kız kardeşi ve sıkı dostu onun bu halini görmeye alışık değillerdi.

En son ailesinin ölümünde böyle duygulanmıştı. Bu kadar kısa sürede bu tuhaf kızı da mı ailesi gibi sevmişti?

Kardeşi çekinerek "Abi." dedi. Normalde kan bile görmeye dayanamazken bu genç kızın cesedinden ayrılamıyordu.

Genç adam, kız kardeşini duymamıştı bile. Tek düşündüğü sarıldığı kızın bir anda canlanmasıydı.

Tüm duyu organlarını kızın ölü bedenine yöneltmiş, dışarısı ile iletişimi kesmişti.

Belki nefes almaya başlar, belki kendisi nabzına yanlış bakmıştı. Eli kıpırdar belki de...

Ambulanstan yanına gelen paramedik* görevlilerinin üzerine istemeye istemeye kızdan ayrıldı.

Gelen sağlık çalışanları da durumun farkındaydılar. Yaralı diye ihbar edilen hasta ex olmuştu. Yani hayata gözlerini yummuştu.

Paramedik= Paramedik acil tıp hizmetlerinde, yaşam zincirinin anahtarı olarak tanımlanan ve Hastane Öncesi Acil Bakımın önemli bir parçasını oluşturan; genellikle kritik durumdaki hastaya ya da yaralıya ilk anda müdahale eden sağlık profesyonelidir.

Kitap EvreniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin