Oflayarak "Sıkıldım." dedim.
"İstediğiniz bir şey var mı hanımefendi?" diye soran Selim ile "Acıktım aslında. Yemekte ne var?" diye sordum.
"Çağda sessizce dur şurada." diye uyaran Berk'e "Sessizlik sıkıcı." dedim. Kimse bana cevap vermeyince şarkı söylemeye başladım.
"Şemsettin bin arabaya/ Şemsettin/ Hazır mıyız?/ Sexy ladyler on kişiydiler/ Önce geldiler sonra dövdüler/ Böğrüme vurdu, böğrüm ağrıyo/ Karnıma vurdu, karnım ağrıyo/ Karnım ağrıyo, karnım ağrıyo/ Karnım ağrıyo"
İkisi de bana tuhafça bakarken "Şarkıyı bilmiyor musunuz?" diye sordum.
İkisi de "Hayır." deyince "Sizi cahıllar. Hadi acıdım başka şarkı söyleyeyim." dedim.
"Çağda şarkı söylemesen daha güzel olabilir." dedi Berk.
"Peki. Benim canım sıkılıyor. Bir şeyler yapalım." dedim.
"Şu an benim elimde esir olduğunuzun farkına varmaya ne dersin?" diye sordu Selim.
Kısa bir süre düşündükten sonra "Bandıra Bandıra şarkısını biliyor musunuz?" diye sordum.
İkisinin de cevap vermesine izin vermeden "Bence de bilmiyorsunuz. Hadi size söyleyeyim. Bandıra bandıra ye beni/ Hiç doyamazsın tadıma/ Bütün numaralar bende/ Sen de var benim farkıma/ Kalmasın aklın başka yerde/ Ne işin var başka yerde/ Bandıra bandıra ye beni/Hiç doyamazsın tadıma" diye şarkıyı söyledim.
"Yeter lan!" diye bağıran Selim üzerine "Son bir şey söyleyebilir miyim?" diye sordum.
Selim sert bir ses tonunda "Sadece bir kelime." dedi.
Derin bir nefes aldım ve "Muvaffakiyetsizleştiricileştiriveremeyebileceklerimizdenmişsinizcesine" dedim.
"Seni öldürdükten sonra beynine bakacağım. Bu nasıl bir zihniyet?" dedi Selim.
Yüzümü buruşturarak "Benim çişim geldi." dedim.
"Ee" diyen Selim'e "Çişimi yapabilmem için tuvalette götürün." dedim.
"Burada tuvalet olduğunu mu düşünüyorsun?" diye sordu Selim.
"Çalı çırpı da olur. Çömelip işerim." dedim.
Selim bir adamına işaret verip beni çözdürürken "Eyvallah böbreğim." dedim ve adamıyla birlikte deponun arka tarafına gittim.
Adamı bana bakarken "Arkanı dönebilir misin? Böyle işeyemem." dedim.
Adam dediğimi yaparken hızlıca telefonumu çıkardım. Ecem'in numarasını zar zor hatırlarken ona Taylan'ın beni bıraktığı depoya adamlarıyla gelmesini, yakalandığımızı mesaj olarak yazdım.
"İşin bitmedi mi?" diye soran adam ile telefonu kapatıp geri cebime koydum ve "Bitti." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitap Evreni
FantasyKitaplarına sığınmış yalnız bir kız, okuduğu kitabın içine çekilirse ve okuduğu kitabın ana karakter olursa geri gerçek dünyaya nasıl dönmeyi başarabilir? Daha doğrusu başarabilir mi?