"Seni döverim Raziye!" diye bağırdım.
"Dövsene kız!" diye bağırınca sinirle "Benim kapı gibi deli raporum var! Gebertirim seni! Görürsün gününü!" diye bağırdım.
"Ay kıza bak! Kimse bakmamış hayali sevgili yapmış!" diye bağırdı.
"Senin kocan da seni aldatmış da kafayı yemişsin!" diye bağırdım.
"Sen benim hayatımı nereden biliyorsun kız?" diye bağırınca "Şu girişteki görevliler var ya senin hakkında konuşuyorlardı." dedim.
"Abu zillilere bak hele." dedi.
"Çok terbiyesizler." dedim.
"Evet. Görevleriyle öğrendikleri bilgilerle dedikodu mu yapılırmış?" diye sordu Raziye.
"Değil mi? Bende böyle saygısızlık görmedim." dedim.
Raziye cık cıklamaya başlayınca bende cık cıklamaya başladım.
"Ben daha güzel cıklıyorum. Sesim de çok güzel. Her gün yumurta içiyorum." demesi ile "Yumurta sesi güzelleştirseydi tavuğun götü bülbül olurdu." dedim.
"Aa terbiyesiz." diye ciyakladı.
"Sesim bir nesne olsa götüme sokardım." dedim.
Raziye yüzünü buruşturup "Saygısız." dedi.
"O kadar harika özelliğim arasında saygısızlığa taktıysan kuyruğuna fena basmışımdır. Kara kedi seni. Sevgilimle beni kıskandın." dedim.
"Ne yapacağım ben senin sevgilini!" diye bağırınca "Boylu poslu maşallahı var. Tabii kıskanacaksın. Kem gözlerden korunmak sizin gibiler yüzünden zor." dedim.
Kadın bana söylenirken içeri Berk girdi. Endama bak be! Benim sevgilim.
"Güzelim ben şu görünme işlerini araştıracağım. Yakında gelirim." dedi.
"Tamam. Hem burada zaman hızlı geçiyor." dedim.
Bu dediğime gülerken "Gerçekten bir deli raporun oldu." dedi.
"Sana daha yok derken ciddiydim." dedim.
Yanağımdan öpünce "Görüşürüz." dedi ve odadan çıktı.
"Kıskandırmak için öyle kendi kendine konuşuyor." diyen Raziye'ye orta parmak çektim ve "Kudur." dedim.
Arkamdan bağırırken odadan çıkıp bahçeye indim. Elbet burada vakit geçirebileceğim birileri vardır.
Yuvarlak mini su şelalesinin etrafında dönen bir adam görünce yanına gittim ve bende onunla birlikte dönmeye başladım.
"Hızlı dön, hızlı." diyen adama "Anlaşıldı komutanım." dedim.
"Aferin asker." deyince göğsümü dikleştirip hızlı adımlar atmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitap Evreni
FantasyKitaplarına sığınmış yalnız bir kız, okuduğu kitabın içine çekilirse ve okuduğu kitabın ana karakter olursa geri gerçek dünyaya nasıl dönmeyi başarabilir? Daha doğrusu başarabilir mi?