Eren Bey beni eve bıraktığında içeriye girdim. Her yer birebir aynıydı.
Mutfağa gittim ve dolabı açtım. Berk ile yaptığımız yemekler burada da vardı.
Bu gözlerimi doldururken odasına çıktım ve dolabını açtım. Her yer Berk kokuyordu.
Gülümseyerek üstümü değiştirdim. Berk'in tişörtü ve şortu biraz fazla büyüktü.
Ne yapacağımı bilemezken bahçeye çıktım.
Havuza bırakması gözümde canlanırken gülümsedim.
Gerçek olmayan bir adama aşık olmuştum ve gerçek olmayan adam yok oldu diye acı çekiyordum.
"Bunları hak edecek ne yaptım?" diye mırıldandım.
Havuzun kenarına oturdum ve ayaklarımı suya soktum.
Gözlerimi kapatırken derin bir nefes aldım.
"Onun yerine ölmeyi tercih ederdim." dedim.
"Bunu da ben tercih etmezdim." diyen ses ile ayağa kalkacakken takılıp havuza düştüm.
Ardımdan havuza atlayınca gülerek ona baktım.
"Bu sefer merdivenlere koala gibi yapışmadın." diyen Berk'e "Merdivenler yerine seni tercih ederim." dedim ve boynuna sarıldım.
Sağ gözümden yaş akarken "Seni çok özledim." dedim.
Gülümseyerek "Bende seni çok özledim." dedi.
"Nasıl buraya geldin?" diye sordum.
"Bilmiyorum. Evde bir yangın çıktı diye dışarı çıktım ve her yerin yandığını gördüm. Bir süre sonra bayılmışım. Bilincin yerine geldiğinde arka bahçedeydim." dedi.
"Başka kurtulan da var mı?" diye sordum.
"Yok." deyince avucumdaki ize baktım ve "Sanırım iletişim kurmamızı sağlayan bu bağ, ayrılmamıza da engel oldu." dedim.
Berk eline baktıktan sonra elimi tuttu ve "Sanırım kalp tamamlandı." dedi.
"Sanırım." dedim.
"Havuzdan çıksak mı?" diye sorunca "Şart mı?" diye sordum.
"Sonsuza kadar burada kalamayacağımıza göre." deyince onu takmadan boynuna sıkıca sarıldım ve bacaklarımı beline sardım.
"Şimdi istediğini yapabilirsin." dedim.
"Koala olacakken son anda insan olmuşsun." deyince sırıtmaya başladım.
"Kıyafetler de yakışmış." deyince "Tabii. Ben giydim sonuçta." dedim.
"Egon hiç değişmemiş." demesi beni güldürürken "Artık şu havuzdan çıkalım." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitap Evreni
FantasyKitaplarına sığınmış yalnız bir kız, okuduğu kitabın içine çekilirse ve okuduğu kitabın ana karakter olursa geri gerçek dünyaya nasıl dönmeyi başarabilir? Daha doğrusu başarabilir mi?