34.

2.5K 136 55
                                    

Louis:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Louis:

Amint végre végeztem azzal, hogy Harryt a nekem tetsző pózban kikötöztem, elégedetten néztem rá. Pusztán a tudattól, hogy nekem van alárendelve, az én kényem kedvének, péniszén máris ott ragyogott az első csepp élvezet. Pedig még csak hozzá sem értem. A póz nem volt neki túl kényelmes, de most nekem ehhez volt kedvem. Látni maximálisan kiszolgáltatottan, várva arra, mit teszek vele, beindított bennem valamit. Négykézláb térdelt, vállal hasalt, kezek a test mellett, pucsítva, amíg a csuklók a bokához kötözve, feltárva magát előttem. Feje alá azért tettem egy párnát, hogy kényelmesebb legyen, de egyébként semmit. Hasa alá egy törölköző, ha élvez, ne kelljen ágyazni most. Éhesen néztem, egészen közelről minden kis pólusát. Néha-néha meg kóstoltam egy-egy területe, de alig értem hozzá.

- Kérlek! - könyörgött. Ez tetszik, de még nem elég jó. Egy hirtelen ötlettől vezérelve, rácsaptam az egyik félgömbre, mire megnyikkant az érzéstől.

- Ez még vámpír létemre is csípett! - duzzogott.

- Nagyon helyes! Legalább adhatok rá gyógy puszit! - hajoltam oda, majd nedves csókokkal halmoztam el a kicsit bepirosodott területet, amíg újra vissza nem állt a normál színére.

- Csak egyszer engedj, el! - duzzogott, mire abba hagytam a tevékenységem, majd kapott még egyet, csak a másik felére.

- Kezded elvetni a sulykot! - pimaszkodott, ám amikor a gerincét nyaltam végig, torkából artikulálatlan hangok törtek föl. A kötél bevágott a bőrébe, egy mozdulata lett volna és széttépi, de nem tette.

- Szeretnéd élvezni a nyelvem, göndör kis angyalkám? Hm? Kéred apuci ficánkoló nyelvét a formás kis seggeden érezni, ahogy becsúszik?

- Ugye tudod, hogy ez felér egy kínzással?

- Tudom, azért csinálom.

- Kérlek! Érezni akarlak! Legalább az ujjad!

- Nem. - jelentettem ki, majd ismét nyalogatni kezdtem a gerince vonalát. Úgy vonaglott alattam a kínzó kéjtől, hogy a szívem is belesajdult.

- Ezt még visszakapod! Csak egyszer legyél alattam! Isten bizony, amíg élsz, nem felejted el! Csak jussak hozzád, Tomlinson! Garantálom, hogy rimánkodni fogsz nekem hogy elélvezhess!  - fenyegetőzött, ám amikor egy sállal megfosztottam a látásától is, teljesen kiakadt.

- Ez... ez nem ér! - duzzogott, de nem sokáig. Behajoltam a hasa alá, majd a számba vettem meredező péniszét. Hirtelen érte, így teste ösztönből reagált és egy pillanat alatt a torkomon volt, és úgy ostromolt, hogy azt hittem, menten megfulladok. Amikor picit elhúzódott, hogy tovább kínozza a torkomat, arrább húztam a fejem.

- Rossz kisfiú! Hát szabad ilyet? - simogattam a lüktető kis izomgyűrűt.

- Kérlek! - hangja maszatosan csengett, érződött, hogy már nem bírja, és megkönyörültem rajta. Széthúztam a két félgömböt és lapos nyelvel belenyaltam élvezetünk kulcsába. Finoman ízlelgettem, azáltal lazítottam a testét, majd amikor nyelvem hegye már sikeresen eltűnt, jöhetett az ujjam. Óvatosan járattam benne, finoman, lassan, gyötörve őt ezzel. Amikor meguntam, még egyet benyomtam neki. Háta ívbe feszült, ahogy az élvezet áthullámzott a testén. Keményen járattam benne az ujjaim, felkészítve, hogy nem fogok kegyelmezni. Benn rekedt a levegője, kiáltani sem volt már ereje. Kihúztam az ujjaim és azonnal beillesztettem a  farkamat. Nehezen tört át a szoros gyűrűn, ám amikor a makkom már bent volt, onnan simán ment a többi is. Ráfogtam szerelmem csípőjére és ostromolni kezdtem őt. Ha vámpír képes elájulni, azt hiszem, ájulásig szerettem aznap éjjel. A végén elszaggatta a köteleket, és a takarót markolva lépett be a gyönyörbe, két alkalommal egymás után.

Mortal of the King I. / Larry Stylinson ff.Where stories live. Discover now