45.

1.8K 106 2
                                    


Louis:

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Louis:

Lassan kezdtem magam összeszedni, de a mosdóban tett hosszabb látogatásaim még mindig kínszenvedéssel jártak. Khm... Hát igen. Harry és a srácok továbbra is a kedvemben jártak, mindenben. Jó volt a tudat, hogy itt vannak nekem. Egy valami volt, amit nem értettem magamon, és az a mérhetetlen szexuális vágy. Annyira kívántam apucit, hogy csak megláttam és máris pajzán képeket vetített az elmém. Nagyon jól tudtam, hogy nem mostanában fogunk együtt lenni megint egy ilyen kaliberű sérülés után, de ahogy elnéztem őt! Olyan gyönyörű volt! Azok a lédús ajakpárnák, amik csak arra vártak, hogy finoman a fogam közé szippantsam és enyhén meghúzzam! A nyelve, azaz izmos kis hús darab, ami finom volt, ízletes és annyi örömet rejtett magában! Aztán a szemei! A smaragdokat megtévesztő fénnyel ragyogtak, benne picike aranypöttyökkel, és a pupillája, ami éjfeketeként szippantott magába! Az orra! Olyan szépen ívelt, imádtam, hogy olyan kis széles és formás! A szempillái, mint egy hatalmas legyező, ami diszkrét árnyékot vet a selymet is meghazudtoló arcra, amit oly szívesen halmoztam el a csókjaimmal! A haja! Göndör, barna csigákban, kacérkodva kunkorodott mindenfelé, arra ösztönözve, hogy tűntesd el benne az ujjaid! Na és a füle! Imádtam a fülét! Finoman megharapni a cimpáját, ezzel libabőrt küldve a teste minden centijére! És még csak a fejecskéjéről beszéltem, és nem szóltam arról a formás görögdinnyéről a feneke helyén, ami arra várt, hogy belecuppanj és elvessz a két félgömb között! És most épp a konyhában ültem, és vártam, hogy főzzön nekem. De ha most lehajol, én a gatyámban elélvezek azon pillanatban! A farkam fájdalmasan lüktetett, acélkemény sodronyként nyomódva a pattanásig feszült szövetnek. Még szerencse, hogy senki nem volt itthon! Margaret otthon, Niall elvitte Liamet bemutatni a családjának, Zayn pedig a Szövetségnél.

- Hajolj le, kérlek... - suttogtam magam elé, amíg nyál csorgatva hipnotizáltam azt a gyönyörűséget előttem, ami csak a nyelvemre várt és a farkamra! Okés, tudom, apuci a domináns! De édes istenem, ki ne szeretne megmártózni a forró, lüktető csodában ott a nadrágja rejtekén? Már azzal is elégedett lettem volna, hacsak kényeztethetném a számmal! Szűz Mária az égbe!

- Miért kellene lehajoljak? - vámpírhallás! Hát persze! Bukta van, Tomlinson! Gratulálok magamnak! Most erre mit kellett volna mondjak? Hogy itt és most megveszek ha nem kapok egy kis kóstolót a finomságból? Amint a nyelvem érinti a kemény farkát... A nedve rácsöppen a nyelvemre és végre érzem az ízét...

- Minden rendben, cica? Olyan piros vagy! - jött közel apuci. Az izmos mellkasával... A kockákkal az inge alatt, amik kemények, és szinte sakkozni lehet rajta... A mellbimbójával, ami így majdnem szemmagasságban van és csak fel kéne húzzam az inget és a fogaim már rá is találnának a kis gombokra... Ahogy érezném amint kapkodja a levegőt és lassan páraként csapódik az izmos bőrre az izzadsága ami apró gyöngyönként csak azért óhajtoznak, hogy a nyelvemmel itassam fel őket...

Mortal of the King I. / Larry Stylinson ff.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang