Enyhén cenzúrázott rész, a teljes fejezet bloggeren! Linkért írj!
Harry:
- Liam az isten áldjon meg, nem gyógyul semmit! Mindjárt elvérzik! - ordítottam szerencsétlen barátomnak, aki már kötötte is az infúziót a drágám karjára.
- Niall! - üvöltött, mire a szőke üstök már meg is jelent egy pokróccal a kezében.
- Megerőszakolták! Niall, adnod kell vért neki, te nullás vagy, ő viszont A RH+! Most! - mondta Liam, miután megvizsgálta a drágámat.
- De mégis ki a frász? Hogy a viharba erőszakolta meg valaki az ágyunkban? Ide egy légy nem tud berepülni anélkül hogy én arról ne tudnék! Ráadásul ablakunk sincs!
- Van egy tippem, de ehhez beszélnem kell Zaynnel! Nem biztos az elméletem, de ha igazam van mégis, akkor itt nagy a baj! Harry! A dobozban van tampon, mártsd alkoholba és helyezd föl neki, ez kitisztítja a sebeket de éberen úgy sem tudnád olyan fájdalmai lennének! Ha elállt a vérzés, óvatosan húzd ki, de ha lehet, előtte síkosítóval kend be belülről, ne okozzunk még több fájdalmat a nyomorultnak.
- Rendben! Mi az elméleted? - kérdeztem, amíg óvatosan feltoltam a két kis lábát, hogy kitárulkozzon jobban nekem, és el tudjam látni.
- Harry! Fogy az időnk! Hozom Zaynt! - ezzel elrohant. Niall már rá volt kötve a transzfúzióra, de előtte betakarta Louist. Én egy meleg vizes ronggyal lemostam a kis fenekéről a vért, és a spermát, majd a hosszát és a heréit is. Alig láttam a könnyektől, amíg letakarítottam és láttam, milyen vandál módon érintették azt, ami az enyém! Az orromba bekúszott egy ismerős illat, amikor a hátsó részét mosdattam le! Az a fűszeres bűz! Justin!
- Hogy állunk lent? - kérdezte Niall, amikor látta, hogy minden izmomban megmerevedek.
- Tudom ki tette ezt! Érzem a szagát! Justin!
- Az a KFC - s muksó akit Liam is magyarázott?
- Igen!
- Harry! Nyugi! Most Lou az első! Majd megbosszulod, de most tedd amit Li mondott.
- Igazad van! - mondtam, majd tettem, amit kellett. A drágám a kapott infúzió és morfium ellenére is összerándult és felzokogott álmában.
- Bocsáss meg szerelmem! Kérlek bocsáss meg! - motyogtam neki, amiért még én is kínzom.
- Mizu odalent? - kérdezte meg Niall ismét.
- Már nem vérzik a kis feneke! Odafönt?
- A nyakán van harapás nyom, illetve a két csuklója borzalmas!
- Amíg itt lent a tampon teszi a dolgát megnézem a két kis kezét meg a többi sebet!
Liam:
ESTÁS LEYENDO
Mortal of the King I. / Larry Stylinson ff.
FanficA történet eredeti címe: Passion and Blood Louis a társadalom kitagadottjai közé tartozik mássága miatt. Ugyanis meleg, és ezt a körülötte lévő emberek nem nézik jó szemmel. Egyik nap azonban bejelentik, hogy minden halandó mellé kell egy vámpír. Lo...