47.

1.8K 128 25
                                    


Louis:

Reggel apuci karjaiban keltem. Ezek szerint sikerrel jártak. Gyorsan kibújtam az ölelésből, és a fürdőbe vettem az irányt. Megmosakodtam, majd felöltöztem és lementem a többiekhez. Egyedül Niall volt fent, Zayn a kanapén szörcsögött egy pokróccal leterítve, Liam meg gondolom a saját szobájában.

- Szép reggelt! - köszöntöttem Niallt aki épp egy nutellás kenyeret majszolt.

- Neked is, bro! Kenjek neked is? - mutatta föl a reggelijét, mire nemlegesen ráztam a fejemet.

- Hallod tesó, azon gondolkodtam este, amíg el nem aludtam, hogy megint el kéne menjünk az éves vizsgálatra. Még nem is voltunk, egyedül meg nem akarok, azt mindig együtt csináljuk.

- Nekem jó. Vigyük a srácokat is!

- Szerinted Liam megengedi hogy vért vegyenek tőle? Vagy esetleg egy fogorvosnak szétnyitja a száját? Tudod milyen, ha orvosokról van szó!

- Tudom, de akkor is muszáj lesz neki!

- Harrynek van egy magánorvosa, aki engem vizsgál. Kérjek időpontot jövő hétre? És akkor nagy labor, tüdőszűrő, bőrgyógyászat, fogászat, szemészet, fülészet, meg terheléses cukorra is külön, ámblok minden.

- Okés. Majd leírom ennek a jó embernek a TAJ számát akkor.

- Helyes! Jobb túl lenni az ilyesmin. Estére kérem, és akkor jöhet velünk Harry is, mint kísérő, amúgy is ő ismeri a dokit és ahogy ismerem árgus szemekkel fogja nyomon követni minden mozdulatát.

- Nekem rendben, ha téged nem zavar!

- Jobban érezném magam, ha ő is ott volna!

- Akkor, Louis, ez el van döntve.

- Mi van eldöntve? - jött ki kótyagosan Zayn.

- Jövő hétre kérek időpontot négyünknek és nagy kivizsgálásra megyünk. Mi Niallel évente szoktunk menni, de most jössz te is és Liam is.

- És... ott vesznek vért? - sápadt el a fekete szépfiú.

- Majd fogjuk a kezed! - mondtam neki, mire csöppet sem nyugodott meg.

- Most komolyan srácok!

- Komolyan beszélünk. 6 üveg a nagy labor, plusz a terheléses cukornak 3*2 üvegcsét szívnak le. Vagyis tizenkettőt összesen. Nem vészes, mi eddig még túléltük, inkább meginni azt a cukros vizet pokol! - magyaráztam, amíg Niall tömte magába a kenyerét tovább. Ekkor jött ki Liam, és meglátva Zayn halálra rémült arcát azonnal rá is kérdezett:

- Mi történt?

- Ezek itt ketten szövetkeztek ellenünk, tesó! - mutatott ránk Zayn, mintha ufók lennénk.

- Merthogy?

- Jövő héten el akarnak minket cipelni a vérszívókhoz!

- De bolond vagy, hát eggyel együtt is élsz! - kacagott Liam, de amikor megrázta a fejét Zayn és kétségbeesett pillantásokat lövellt barátom felé, az lesápadt.

- Nem! Én oda soha! - jelentette ki határozottan, egészen addig, amíg Niall rosszalló pillantásával nem találkozott.

- Ezt nem kérheted, cica! - próbálkozott, de hiába.

- Most mit kell ezen rinyálni? Tizenkét kis üveg vér és annyi. - szólalt meg most először ír barátom is.

- Mennyi? - kérdezte felháborodva Liam, mire Ni válasz helyett csupán visszakérdezett:

Mortal of the King I. / Larry Stylinson ff.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang