3.2

970 89 226
                                    

⏮ Kim Taehyung & Peakboy - Snow Flower ⏭

❝Güneşe kırgın bir ay çiçeği gibiydim,beni hayatta tutacak olan ışığa yüz çevirmiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❝Güneşe kırgın bir ay çiçeği gibiydim,
beni hayatta tutacak olan ışığa yüz çevirmiştim.
Beyazı hiç sevmezdim,
ama öyle bir an gelmişti ki,
ben sırf onun için, beyaz giyinmiştim.❞

"Şöyle bakmayın, bilgisayarları karım gibi görüyorum diye dâhi olmuyorum! Siz beni süper zekâ falan sandınız herhâlde?"

Pekâlâ, az önce biz ne görmüştük öyle?

Açtığımız uygulamanın ekranı simsiyahtı, oraya tek renk katan şey beyaz rengindeki italik bir şekilde yazılmış olan iki kıtalık şiiri andıran bir yazıydı. Altında ise yazı yazılabilen bir kısım vardı ve üzerinde de parolayı girin yazıyordu.

Bu manzara ile karşılaştıktan sonra ise dördümüzün bakışları da Namjoon'a dönmüştü, aramızda hiç şüphesiz en mantıklı şeyler hastası olan oydu, bize yapacak 'mantıklı' bir açıklaması olur sanmıştık ama az önce isyan edercesine söylediği şey ile yanıldığımızı bize çok net bir şekilde göstermişti.

En yakın arkadaşım oldukça şaşırmış bir ifade ile, "Bilgisayara koyduğu şifre için anahtar kelime olarak şiir yazanını da ilk defa görüyorum. Babam olsa ve şifreyi Chae Young yapsa anahtar kelime için 'kızım' falan yazardı. Bu ne şimdi?" dediğinde içimden gülümsemek gelmişti ama aklım çok daha tuhaf yerlerdeydi.

"İyi de, kim yazdı bunu?"

Taehyung ile aynı anda, aynı cümleyi söylememizle ikimiz de kendimizi birbirimize bakarken bulmuştuk. Ben dudaklarımı birbirine bastırırken o ise sıkıntılı bir nefes vermişti. "Gerçekten düşünmemiz gereken şey tam olarak ne sizce? Bu şifre mi, yoksa onu yazan kişi mi?"

Ben de tam olarak bunu aklımda oturtmaya çalışıyordum.

Bu uygulama dolaylı yoldan da olsa Yoongi'nin bilgisayarından çıkmıştı. O bilgisayarda bulduğumuz bir belge, o belgedeki bir link, ve o linkteki bir uygulama. Bu ne anlama geliyordu?

Yoongi'nin bu uygulamadan haberi olabilir miydi? Ya da asıl soru bu değildi, Yoongi'nin bu uygulamadan haberinin olması neyi değiştirirdi ki? "Bu şifreyi bulunca karşımıza ne çıkacak?"

Aklımdaki soruyu fark etmeden sesli bir şekilde dile getirdiğimde tüm bakışları bir anda üzerimde hissetmiştim. "Demek istediğim... Bu şifre ya da onu yazan kişi, hangisine daha kolay erişebiliriz? Mantıklı düşününce, şifreyi bulursak zaten yazan kişi de ortaya çıkmaz mı?"

Jungkook, "Gerçekten öyle gibi görünüyor, ayrıca koca bir bilgisayarı kopyaladık ve elimizde bir tek bu uygulama var. Yapacak başka bir şey varmış gibi görünmüyor," dediğinde başımı sallamıştım.

Chae Young, "Yaptığımız -daha doğrusu yapmaya çalıştığımız- şey her geçen gün daha da tuhaf hissettiriyor," diye mırıldanıp kafasını geri yatırdığında onunla aynı şekilde hissettiğimi düşünmüştüm.

stella ℘ taelice (askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin