Özel Bölüm IV

27.1K 1.4K 3K
                                    

Şu girişi bile özlemişim, aşırı aşırı 🥺❤️

Biz geldikkkkk, Çekirdek 3 yașında :')
26 Mart 2019'da bu serüvene başlamıştık. 3 sene olmuş. Çekirdek'i yazmaya başladığımda 20 yaşıma girmeme bir hafta vardı. Şimdi 23 yaşıma bir hafta var :') Rümrüm karısı duygulu anlar yaşıyor. 🥺❤️

ÇEKİRDEK 3 YAŞINDA VE 4.93M 🥺❤️

Ve aynı zamanda Yalın'ımın da doğum günü ağağağağağağa iyi ki doğdun yılanım benim, iyi ki yazmışım seni 🥺❤️

Gerçekten beni duyuyormuș gibi mesajı heyecanla yazmam... Bu da Yalın'a olan aşkıma dahil mi...

Bölüm sonuna dikkat edelimmmm. Ve normal bir uzunlukta özel bölüm yazayım dedim ama 14 bin kelime yazmışım yanlışlıkla, iyi okumalar ZJWBNXNWNMDWMMDWMSMWMSMWMDMWM

***

GÖZDE'DEN.

Sevgililik Dönemi

"Egemen sen cidden beni uyuz ediyorsun bak." Egemen gülmeye devam edince omzuna vurdum. "Ya seninle tanıştığımda ne nazik, ne centilmen, ne çekingen bir çocuktun sen. Ne oldu sana?"

"Sarp ve Yalın ikilisi ile yaşayan böyle olur," dedi sırıtarak. Gözlerimi kıstım.

"Abim de eniştem de gayet romantik adamlar. Sen öküzsün." Gözlerini devirdi.

"Ama sen de hemen beni bir gömme derdindesin." Sonra bana yaklaşıp saçlarımı kenara çekti ve boynumu öptü. "Seninle uğraşmak çok hoşuma gidiyor. İnsan sevdiği ile uğraşırmış." Gülümsedim.

"İyi," diye mırıldandım. "Biraz ikna oldum." Gülüp burnunu boynuma getirip kokumu içine çekti. Başını çekmeden boynuma yasladığında içim titredi. Sol elimi saçlarına götürüp oynamaya başladığımda o bir elini karnıma sardı.

"Bence biz hemen evlenelim," dediğinde güldüm.

"Abim delirir."

"Sarp Abi de maşallah yani. Ne kıskanç lan! Mehir'i de seni de çok kıskanıyor." Sırıttım.

"Çünkü o Sarp reis. Kız kardeşleri konusunda hassas. Yalın Eniştem onun en yakın arkadaşı olmasına rağmen ona bile toleransı yok bazen. Sen kendini düşün." Başını kaldırıp bana baktı. Ben ise ellerimi hiç çekmeden onun saçlarıyla oynamaya devam ettim.

"Nasıl yani? Benim güzel sevgilim de bundan zevk mi alacak yani? Abisinin bana gıcık olmasından ve işkence etmesinden?" dedi gözlerini kısarak. Kıkırdadım.

"Eh biraz. Hak ediyorsun." Gözlerini kısmaya devam ederken bana yaklaştı. "Egemen hayır. Annen gelir birazdan."

"Annem dışarıda ve geç gelir. Ne oldu benim güzel sevgilime? Korktu sanki." Gözlerimi devirdim. Yanımdaki yastığı alıp kafasına vurduğumda güldü. "Pek de haşin bir kız."

"Ay sen cidden abime ve Yalın enişteme dönmüşsün. Hemen nazik Egemen ol. Hanzo!" Sırıttı.

"Ne oldu? Hani abin ve Yalın enişten gayet romantik adamlardı? Az önce öyle diyordun." Gözlerimi kıstım.

"Egemen!" Gülüp beni kendine çekti ve sıkıca sarılıp saçlarımı öptü.

"Tamam tamam. Günlük Gözde sinirimizi aldık." Sırıttım. Ben de ona sarıldım ve başımı hafifçe kaldırarak çenesini öptüm. Saçlarımla oynayıp başımı göğsüne yasladı. Nefesini saç diplerimde hissederken gülümsedim. Arada bir saçlarımın kokusunu içine çekmesi benim kalbimi eritirken iç çektim. Başımı kaldırıp yüzüne baktım.

Çekirdek | Texting ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin