Medya: Salih Dede ve Yalın sjwhlwhdkwhmdhwmdnmwbdkwndmd
***
"Hadi görüşürüz oğlum," dedi dedem ve Yalın'ın yanağını sıktı. Yalın eğilmiş ve can çekişiyordu. Çünkü dedem yanağını kopartıyordu resmen.
Evet, medyada görmüş olduğunuz gif tam olarak anlatıyor ikisini.
Yalın iyice ağlamaklı olmuştu. Dedem sonunda yanağını bıraktığında Yalın bana döndü ve fısıldadı.
"Yanağımı hissetmiyom ben amk!" Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım.
Bugün Yedi bela Hüsnü Amca'nın mikemmel menemenini yemiştik. Adam cidden güzel yapmıştı. Keyifli bir kahvaltının sonuna gelince mecburen evimize dönecektik.
Hoş. Kalsak da sıkıntı değildi benim için. Yalın vardı yani.
Dedem tam gidecekken tekrar bize baktı.
"Hadi hadi. Evde kimse kalmadı. Siz de çıkın. Sonra ikinizin çocuğunu da sıçtırmak zorunda kalacağım. Bilirsiniz, kadın doğumcu kariyerim de var." Biz onu dehşetle dinlerken, o sözlerini söylemiş ve evden çıkmıştı bile. Yalın bana baktı.
"Ben bu adamdan büyük korkiyem." Kahkaha attım. Her türlü şiveyi yapmaya çalışması fazlasıyla komikti. Bir anda bana sıkıca sarıldı.
"Yarın okulda görüşürüz, meleğim. Hemen sarılayım da, baban görür götüme pompalı sokar şimdi." Kıkırdadım ve ben de ona sıkıca sarıldım.
"Görüşürüz sevgilim de, senin yarın dersin yok ki," diye mırıldandığımda saçlarımı öptü.
"Senin için geleceğim kızım. Ben evde sensiz duramam. Gelir senle beraber derse girerim. Ara ara yapmışlığım var, bilirsin." Pis pis güldüm.
"Sen mikemmel bir sevgilisin." Sırıttı. Hoşuna gitti tabii yılanın. Bana daha sıkı sarıldı.
"Sabredeceğiz artık baban seni, bana verene kadar. Çünkü bana kalsa ben şimdi evlenirim seninle." Gülümsedim.
"Bu kadar tatlı olma. Yılan seni." Geri çekilip sırıttı.
"Benden daha tatlı yılan tanımam. En tatlı yılan benim. Sssss." Gülerek parmak uçlarımda yükseldim ve yanaklarını öptüm.
"Sen benim hayatıma giren en özel adam olacaksın her zaman." Doğrulup elleriyle kendine rüzgar yapmaya çalıştı.
"Ayol bir ateş bastı. Heyecanlandım." Söylediklerine güldüm. Ardından sırıttım.
"Tabii babam ve abimden sonra. Onlar zaten hayatımda olan özel adamlar." Gözlerini devirdi.
"Baban tamam da. O şerefsiz Sarp'ı kabul etmem. Götümün abisi." Güldüm.
Şerefsiz falandı ama sonuç olarak mikemmel bir abiydi. Yalın da öyleydi.
Sarp ve Yalın mikemmel abi ve bir koca adayı olmayı çoktan başarmışlardı.
Zaten Yeliz ve ben hep mikemmeliz.
Hayır, siz söylemeyin. Aslan burcu değilim. Boğa burcuyum. Her zaman açım.
***
Üvey abim: Gençler videodan çıkamıyorum.
Üvey abim:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çekirdek | Texting ✔
HumorÇekirdek ile kolanın tadı, 1.55'lerin yeri ayrı. *** Başlangıç tarihi: 26.03.2019