Mehir Sırma Olukçu
"Ay karnım!" Acıyla inleyip tekrar bağırdım.
"Bu nasıl acıdır, Yarabbim?!" Yüzümü buruşturup kasıklarıma bastırdım ellerimi.
Regl sancısı.
Evet.
Ağır geçiriyordum bu dönemi.
Ağrısız geçirenler gerçekten çok şanslıydı. Bunda da bahtsızım lan. Of of.
Yeniden bir ağrı saplanınca dişlerimi sıktım.
"Çok ağrıyor ya!" diye sızlandım. Acıdan gözlerim doluyordu. Salona gidip koltuğa oturdum tekrar.
Ağrı azalmıyordu. Aksine, daha da artıyordu. Sancı devam ettiğinde göz yaşlarımı tutamadım.
"Sıçarım şimdi ha!" dedim ağlarken. "Çok acıyor!" Telefonum çalınca inledim. Bir sen eksiktin.
Arayana baktım.
Annemdi.
Kendimi toparlayıp telefonu açtım.
"Efendim?" Sesim cılızdı.
"Mehir! Kızım, sen iyi misin?! Sesin çok kötü geliyor. Hani iyiydin?!" Alt dudağımı ısırdım. Sancım çok fazlaydı.
"İyiyim, anne," dedim zorlukla.
"Ağladın mı sen?" Yutkundum.
"Anne, iyiyim."
"Ağlamışsın. Bak hemen gelirim. İster misin? Alt tarafı bir düğün. Senden önemli değil." Başımı iki yana salladım o görmese de.
"İyiyim, anne. Siz keyfinize bakın. Hem gitmeni ben istedim. Özellikle senin gelmeni istemişti teyzem. Ayıp olur."
"Mehir-"
"Anne, gerçekten iyiyim. Söz, çok kötü olursam arayacağım seni."
"Tamam. Dikkat et kendine, anneciğim." Gülümsedim.
"Tamam, minnoşum. Öptüm seni." Telefonumu kapatıp sehpanın üstüne koydum. Göz yaşlarımı sildim.
Kuzenimin düğünü vardı. Tekirdağ'da yaşadıkları için, annemler sabah erkenden gitmişlerdi.
Evde tek başımaydım. Normalde beni tek bırakmazlardı. Ama anneme durumu söyleyince ve benim de gergin olduğumu görünce, 'Tamam, bulaşmayın bu manyağa. Evde kalsın.' demesiyle diğerleri de ikna olmuştu.
Kasıklarımda yeni bir ağrı hissedince, yüzümü buruşturdum ve alt dudağımı ısırdım.
Lanet ağrı.
Telefonum çalınca gözlerimi devirdim.
"Bir susmadınız he!" Telefonu aldığımda Yalın'ın aradığını gördüm. Ofladım. Belli etmemem gerekiyordu.
"Efendim?"
"Ne yapıyorsun, bücür?" Güldüm. Sesi iyi geliyordu bana.
"İyiyim," dedikten sonra hissettiğim ağrıyla dişlerimi sıktım.
"Emin misin? Bir garip geliyor sesin."
"Hım, öyle mi? Yok ya, iyiyim."
"Aslan parçası," dedi homurdanarak. "Ne oluyor yine?"
"Yok bir şey."
"Bücür," dedi uzatarak. Gözlerimi devirdim.
"Yalın! Sinir etme beni!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çekirdek | Texting ✔
HumorÇekirdek ile kolanın tadı, 1.55'lerin yeri ayrı. *** Başlangıç tarihi: 26.03.2019