FİNAL

88.5K 4.2K 16.9K
                                    

Sona geldik...

Kitabı kütüphaneden çıkarmayın, olur mu? Minnoş özel bölümler de düşünüyorum çünkü :')

Not: Herhangi bir bölümde spoi verenlerin yorumu silinecektir. Sonra neden yorumumu sildin demeyin bana znwnmdnsmdxbjhx

Medya: Düşmelik değil mi? aciicv yaptı tabii ki 💙

Her şey için çok teşekkür ederim, Çekirdek ailesi. Çok güzelsiniz, desteğiniz de öyle. 💙 Sondaki açıklamaları okuyalım, olur mu? :')

***

"Ay Yeliz! Çıldırtma beni!" Yeliz gözlerini devirdi ve bıkkın bir şekilde söylendi.

"Kızım asıl sen beni çıldırtıyorsun. Bindallığının cebine kuruyemiş dolduruyorsun şu an. Farkında mısın?" Sırıttım.

"Farkındayım." Ofladı.

"Mehir bizi bekliyorlar. Annemler ikimizi de kına gecemizde yolacak."

"Ay tamam!" dedim çemkirerek.

Ne mi oluyordu?

Tabii ki evleniyorduk biz.

Bugün ben Yeliz'in kına gecesiydi.

Aynen. Çifte düğüne karar verildi ve Yalın bunun için kuduruyor. Abim ile aynı anda düğün yapmayı henüz sindirememiş olabilir.

Hiç aklınıza gelmemişti, değil mi? Çifte düğün ihtimalini düşünmediniz bile.

Neyse. Geçtiğimiz süre boyunca çok şey oldu.

Yalın beni istemeye geldikten sonra biraz zaman geçti ve biz de Yeliz'i istemeye gittik. Hemen geçmişten bir parçayı sizlere sunuyorum.

"Yalın," dedi Hüsnü Amca. "Gel sen de Sarp ve Yeliz'in kurdelesini kes."

İç ses: "Adama artık amca deme. O senin baban baban."

Yalın sırıtarak Sarp ve Yeliz'in yanına gitti ve tepside duran makası alıp bana baktı. Güldüm. Kesin bir yılanlık yapacaktı.

"Hayırlı uğurlu olsun genç-" dedikten sonra hemen duraksadı. "Anaaa! Makas kesmiyor. Buraya kadarmış, Sarp. Evlenemiyorsun. Ama ben demiştim benle aynı anda evlenme. Uğursuzluktur diye." Herkes gülerken abim kaşlarını çattı. Ben de abimin hemen yanında duruyordum.

"Yalın," dedi abim kısık bir sesle ve ona doğru eğildi. "Ya bu kurdeleyi kesersin ya da bu makasla ben senin şeyini keserim." Gözlerimi büyüttüm. Hemen sonrasında gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım.

"Valla," dedi Yalın fısıldayarak. "Ben şeyimi çok seviyorum." Sonra abimden uzaklaştı ve makası tekrar kurdeleye yaklaştırdı. Abim sırıttı ve bana baktı. Gülüp başımı iki yana salladım.

"Abi hadi kes şunu ya!" dedi Yeliz. "Gerildim." Yalın, Hüsnü Amca'ya döndü.

Aynen. Şu an baba demeye niyetli değilim. Önce evleneyim yani.

Çekirdek | Texting ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin