Şerefsiz sürüngen: Lan it.
Götümün amibi: Benim adım it değil, Sarp. Haddini bil.
Şerefsiz sürüngen: Kardeşim evlenmemize az kaldı. Farkında mısın?
Götümün amibi: Ulan gelmişsin 27 yaşına. Beni telefonuna götümün amibi diye kaydetmişsin. Bir de evleneceksin. Götümün amibi ne amk?!
Şerefsiz sürüngen: Kardeşim benim adım, yılan Yalın. Ben her zaman aynı kalacağım. Yaşım 70 de olsa götümün amibi olacaksın sen.
Götümün amibi: Duygulandım karşimmm. Ulan şaka bir yana iyi ki hayatımdasın, kardeşim. Zor zamanlarımda hep yanımdaydın.
Şerefsiz sürüngen: Lan düğün yaklaşıyor diye Yeliz'den caydın, bana mı yürüyorsun şerefsiz?! Kardeşim anlıyorum. Yakışıklı bir herifim. Ama yani ben Mehir'e aşığım.
Götümün amibi: Bu kadar beyinsizlik sana zarar vermiyor mu?
Şerefsiz sürüngen: Benim beynim var.
Götümün amibi: Senin beynin yok. Beni çıldırtmak mı istiyorsun sen? Senin beynin yok.
Şerefsiz sürüngen:
Götümün amibi: Şerefsiz it hzjskhfmendmenmdns
Şerefsiz sürüngen: Bak bi de şey var. Fesat akrabalarım bize gelmiştir. Ben:
Şerefsiz sürüngen:
Götümün amibi: Amcamı görünce hissettiğim tam olarak bu.
Şerefsiz sürüngen: Seneye evleniyoruz lan.
Şerefsiz sürüngen: Gerçi önce ben ve Mehir.
Götümün amibi: Lan beni kışkırtma. Önce ben ve Yeliz.
Şerefsiz sürüngen: Hepinizden büyüğüm ben. Ben ne dersem o olacak.
Götümün amibi: Nah.
Şerefsiz sürüngen: Görürüz lan terliksiz amip.
***
"Bence bu çok güzel." Yeliz'in gösterdiği elbiseye baktım.
"Ben de onu beğendim ama kararsız kaldım. Mezuniyet için uygun mu ki?" Güldü.
"Herhalde uygun. Hem sana da çok yakışır." Gülümsedim.
"Biliyor musun?" dedi Yeliz. Dikkatimi yine ona verdim. "Bazen keşke ben de kısa boylu olsaydım diyorum." Kaşlarımı kaldırdım.
"Niye ki?" Omuzlarını silkti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çekirdek | Texting ✔
HumorÇekirdek ile kolanın tadı, 1.55'lerin yeri ayrı. *** Başlangıç tarihi: 26.03.2019