Özel Bölüm I

52.2K 3K 7.6K
                                    

Selamlarrr. 💜

Özlediniz mi? Özlediniz özlediniz...

Medya: Yok canım, ne ağlaması :')

Tabii şu an 1.72M. Ben yıllar sonra özel bölüm atınca böyle oldu xjshdnshmdjemdjsjdmdj

***

Mehir Sırma Özer

(Rumrumce: Aman da aman soyadı da değişmiş, tamam anladık. Yalın senin kocan. Boş yapma Mehir Sırma.)

"Ağla, Sarp. Sizden önce çocuk yaptık biz. Söylemiş miydim bunu?" dedi Yalın. Kıkırdadım.

"Lan şerefsiz! Çocuk üç aylık oldu. Daha kaç defa söyleyeceksin? Tamam, ilk önce siz yaptınız." Yalın pis pis güldü. 

"Biliyorum. Önce biz yaptık."

"Yalın!" dedim hemen. "Sus artık ya. Tamam, önce bizim çocuğumuz olacak." Yanıma yaklaşıp bana sarıldı. 

"Tamam tamam. Sustum. Bebişimiz nasıl bakalım?" Gülümsedim. 

"Çok iyi babası. Ne kadar tatlı bir babam var deyip duruyor bana. Ayrıca annemin karnı da çok rahat diyor." Şirin şirin gülümsedi. 

"Hele bir doğsun. Babasıyla çok güzel zamanlar geçirecek."

"İnşAllah bana benzer," dedi abim. Yalın kaşlarını çattı.

"Hadi ordan lan! Benim çocuğumda bile gözün var. Git, kendine yap çok istiyorsan." Abim güldü. 

"Yeliz'im ne zaman isterse o zaman olacak. Onun bedeni hakkında kararlar almak bana düşmez. Ne zaman kendini hazır hissederse çocuğumuz olacak inşAllah." Gülümsedim.

"Yia ben seni yerim!" diyen Yeliz'in sesini duydum. Başımı ona çevirdim. Elindeki meyve tabaklarını orta sehpanın üzerine koydu ve abimin yanına oturdu. Ona sarıldığında Yalın homurdandı.

"Ulan gene Yeliz'i düşürdü kendine. " Kıkırdadım.

"Onlar evliler, Yalın. Farkında mısın, yakışıklı kocam benim?" Hemen bana baktı. 

"Ne dedin? Yakışıklı kocam mı?" dedi sırıtarak. "Sana ölürüm ben." Güldüm.

"Şaka bir yana," dedi Yalın. "Ben dayı olmak istiyorum." Yeliz onun sözlerine gülümsedi.

"İnşAllah olur, abi. Daha erken." Gülümsedim.

Doğru söylüyordu. Yeliz ne zaman kendini hazır hissederse o zaman olacağını söyleyip duruyordu zaten.

Tabii kazayla olursa bilemem yani... Sss.

"İnşAllah benim çocuğum daha tatlı olur. Bu göt Yalın'dan nasıl çocuk çıkar bilmem de ben harikayım. Çocuğum da harika olur." Abimin sözlerine Yalın ile aynı anda gözlerimizi devirdik.

"Abi sen niye böyle gıcıksın?" dedim homurdanarak.

"Gıcık olmayı seviyorum, ne yapayım yani?" Güldüm. O sırada Yalın kulağıma yaklaştı.

"Bücürüm biz bu çocuğu yaparken malzeme kısmadık, değil mi? Çocuk mikemmel olmalı bak," dedi fısıldayarak. Sesli bir şekilde güldüm ve geri çekildim.

Çekirdek | Texting ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin