6.8

60.1K 3.7K 4.4K
                                    

Medya: Yalın'ın geldiği seviye arkadaşlar... aciicv 'in eseri yine. 💙

***

"Mehir? Uyan hadi, güzel kızım." Annemin sesini duyuyordum ama gözlerimi hâlâ açamıyordum.

Nerde olduğumu anlamaya çalıştım. En son bana ne olmuştu?

Bismillah.

Acaba öldüm mü?

Ben ölemem amk. Başroldeki kızım ben.

"Kız bücürüm?"

"Sussana sen şerefsiz. Senin yüzünden bayıldı."

"Ne alaka? O zaman sen de Yeliz'i iste yarın. Yeliz de bayılsın." Abimin ve Yalın'ın arasındaki konuşmadan hemen sonra bir gürültü sesi geldi. Sonra Yalın konuştu.

"Yuh! Yeliz de bayıldı amk!"

"Yeliz? Güzelim sen niye bayıldın?" diyen abimi duydum. Gözlerimi aralayıp beni izleyen anneme baktım.

"Anne," diye mırıldandığımda güldü.

"Deli kız. Daha istemeye geldiler, bayıldın. Düğün günü ne yapacaksın acaba?" Hafifçe güldüm.

"Güzelim?" Yalın'ın sesini duyunca bakışlarım ona döndü. Kaşlarımı çattım.

"Sen konuşma hiç. Seninle sonra görüşeceğiz."

"Kızım ben ne yaptım şimdi?" dedi homurdanarak.

"Senin suçun," dedi babam. "Sen dedin birden geleceğiz. Aksiyon olsun diye." Gözlerimi büyüttüm.

"Demek aksiyon olsun?!" Yalın şirince güldü.

"Ama bücürüm-"

"Sus valla gebertirim!" Gözlerini devirdi.

"Ulan hep de ben suçluyum!" deyip koltuğa doğru gitti ve oturdu.

"Hadi hepimiz diğer odaya geçelim," dedi Hüsnü Amca. "Yalın ve Mehir baş başa konuşsunlar." Hepsi denileni yaptı. Yeliz de ayaklanmıştı sırıtarak. Yelloz.

Sırma yanıma gelip bana sarıldı birden. Gülümsedim ve ben de ona sarıldım. Sonra geri çekilip yeniden bana baktı.

"Mehir Abla lütfen evlen dayımla. Sizin bebeğiniz olursa, söz ben de bakarım ona. Yardım ederim sana."

Ya yerim ben seni.

"Sen şimdi diğerlerinin yanına git. Ben dayınla konuşacağım. Ve bebeğimiz olursa söz yardım için hep seni çağıracağım." Gözleri parladı.

"Gerçekten mi?" Başımı salladım. Yanağımı öptü ve sevinçle odadan çıktı. Ayağa kalkıp Yalın'ın yanına gittim. Oturduğumda başını başka yöne çevirdi. Güldüm.

"Yalın?"

"Evet, benim. Ne vardı?"

"Ya Yalın," deyip ona yaklaştım ve yanağını öptüm. "Küsme bana."

"Yalın özel gününde kesin," diyen abimi duydum kapının dibinde. "Gidip çikolata mı alsam karşime?"

"Abi!" diye bağırdığımda Yeliz'in sesini duydum.

"Sarp buraya gel! Getirme beni oraya!"

"Tamam hanım! Kızma sen. Geliyorum," diye karşılık verdi abim. Güldüm.

Deli.

Tekrar Yalın'a döndüm. Göz ucuyla bana bakıyorken ben ona döndüğümde tekrar bakışlarını başka yöne çevirdi. Gülümsedim. Ona sarıldığımda yine bana dönmedi.

Çekirdek | Texting ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin