Medya: Çekirdek'in ilk kapağı :') Hatırlayan var mı ağağağağağağa
***
Rümrüm: Ta taaaaa! Röportaj bölümüyle karşınızdayız. Öncelikle canım Mehir Sırma doğum günün kutlu olsun. Bugün 8 Mayıs!
Mehir Sırma: AĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞA.
Mehir Sırma: Çok teşekkür ederim aşk karı. İyi ki yazmışsın beni askhfkadjfkljdljdlkj
Rümrüm: İyi ki ahkjshjahksfhkjsdh Hemen sorulara geçiyorum. İlk soru Yalın'a.
Yalın: Ulan görüyor musunuz? İlk bana.
Sarp: Sus lan şerefsiz sürüngen. Soruyu dinle.
Yalın: Asıl sen sus. Röportajı senin götüne sokarım.
Rümrüm: Sessizlik... Sarp ile neden bu kadar uğraşıyorsun? Onu kıskanıyor musun?
Yalın: Yok daha anan. Ben bu itin neyini kıskanayım? Sadece şerefsizlik yapmak hoşuma gidiyor.
Rümrüm: Peki ya götü? Ondan ne istiyorsun?
Yalın: Götünün üstüne oturamasın şerefsiz.
Sarp: Benim çok sağlam bir götüm var. Ağla.
Rümrüm: Sana soruyorum Sarp. Şerefsiz nasıl olunur?
Sarp: Yalın'dan ders alabilirsiniz.
Mehir Sırma: Ay yeter kocamla uğraşma.
Yalın: Konuş bücürüm.
Rümrüm: Mehir'im... Yalın'ın telefon numarasını alırken fotoğrafını da gördün. Ne düşündün?
Mehir Sırma: Keşke senin yanına yakışsam demiştim... Bana bakmayacağını düşündüm. Çünkü ciddi bir şekilde özgüven sorunum vardı.
Yalın: Birbirimize çok yakışıyoruz işte sus.
Mehir Sırma: O Ahmet'in ve Ebru'nun repliği...
Yalın: Olsun, onlar bizim gardaşlarımız.
Rümrüm: Yellozum doğruyu söyle. Sarp berdel lafını ilk ettiğinde heyecandan geberiyordun, değil mi?
Yeliz: Valla sinirlensem de onunla aramda bir şey olacak diye heyecandan kalbim yerinden çıkacaktı. Ama bir yandan kafam karışıktı. Şimdi de bu noktadayız.
Sarp: Kurban olurum sana kızım.
Rümrüm: Peki Sarp'ı ilk ne zaman kıskandın?
Yeliz: Kamp yaptığımız zaman Mehir bir kızdan bahsetmişti. Sarp'a bakmış falan. O zaman sinir olmuştum. Üstelik kızla aralarında bir şey olmamasına rağmen.
Sarp: Oha. Kaç yıl geçti, daha unutmamış.
Yeliz: Gözüm üstünden cınım.
Sarp: Senin o güzel gözlerine ölürüm kızım.
Gözde: Ay yeter...
Rümrüm: Gözlemem eğer yaptığın bir hatayı değiştirseydin bu ne olurdu?
Gözde: Ablama bazen çok yüklendim. Özellikle kilo konusunda üstüne gittim. Hiç yaşanmamış olmasını isterdim.
Mehir Sırma: Yia yerim. Sorun yok gözleme.
Rümrüm: Peki ailenin yanında neden sosyal biri gibi gözükmek istedin? Kalabalığı sevmiyorsun.
Gözde: Evet, sevmiyorum. Ben sakinliği seviyorum. Arkadaşımla buluşacağım dediğim zaman gider bir yerde otururdum ve kitap okurdum. Çünkü açıklama yapmak da istemiyordum. Tek başıma gideceğim desem annem o zaman evde kal, ne yapacaksan evde yap derdi. Ama ben nefes almak istiyordum. Herkesin kendi köşesine çekilmeye ihtiyacı vardır. Bunu açıklamak da bazen zordur. Karşıdaki kişi bu hassasiyeti göstermeyince boğuluyordum. Ben de böyle görünmeyi tercih ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çekirdek | Texting ✔
HumorÇekirdek ile kolanın tadı, 1.55'lerin yeri ayrı. *** Başlangıç tarihi: 26.03.2019