5.6

80.2K 5.4K 4.6K
                                    

Medya: cnsukrkya 'nın mikemmel afişi, ben istedim djebndhendhend. Kocaman bir aile olmaya devam ediyoruz. Teşekkürler, Çekirdek ailesi. 100Bin'i geçtik. 💙

***

Mehir Sırma Olukçu

"Nerde bunlar ya?!" dedim çadırdan başımı çekip. Yeliz gözleriyle çadırların ilerisini işaret etti.

Lan gözlerinle o kadar uzağı nasıl işaret ettin? Gözün çıkacak annem, yapma.

"Kesin kamp ateşinin başında oturuyorlar. Bir de hava bugün biraz daha serin," dedi Yeliz. Başımı salladım.

"E hadi oraya gidelim." İkimiz de kamp ateşinin olduğu yere gidince erkeklerin oturduğunu gördük. Yalın ve abimle beraber üç kişi daha oturmuş, sohbet ediyorlardı.

Saat geç olduğu için, diğerleri çadırlara çekilmişti. Yalın'a gözün kayınca gülümsedim.

Yerim ben bunu ha.

Yeliz gidecekken durdurdum onu. Kaşlarını kaldırıp bana baktı.

"Ne oldu?"

"Bekle biraz. Diğerleri de gitsin. Gideriz onların yanına." Başını salladı. Bir süre diğer üç kişinin de gitmesini bekledik. Abim ve Yalın kalkmaya niyetli değillerdi.

En sonunda diğerleri kalktı ve çadırlarına gitti. Fırsattan istifade hemen Yeliz ile ateşe yaklaştık. Bizi fark ettiklerinde elimdeki çekirdeği gösterip sırıttım.

"Çekirdek çitleyelim mi?" Yalın gülüp yan tarafına vurdu.

"Gel bakayım yanıma sen." Yüzümdeki sırıtma genişledi ve hemen gidip yanına oturdum. Saçlarımı öptü ve çekirdek paketini alıp açtı.

Yeliz de gelip benim diğer tarafıma oturmuştu. Yeliz'in yanında da abim oturuyordu.

Avucuma biraz çekirdek alıp çitlemeye başladım. Ulan ne güzel bir şey bu be. Hiç bıkmıyom bundan.

"Güzel geçti kamp. İyi geldi," dedi abim. Somurttum.

"Yarın dönüyoruz ve sen yine işe gideceksin." Gülümsedi.

"Ben şikayetçi değilim, cüce." İç çekip bir şey demedim.

Abimin yorulması canımı sıkıyordu. Aslında o da çok yorulduğunu biliyordu ama kabullenmek istemiyordu. Çünkü, amcamın ona dediklerini henüz sindirememişti. Amcama karşı içi kin ile dolup taşmıştı.

"Bücür?" Yalın'ın sesiyle düşüncelerimden sıyrıldım. Ona döndüğümde tek kaşını kaldırdı.

"Ne oldu?" Omuzlarımı kaldırıp indirdim.

"Hiç. Dalmışım öyle." Sırıttı.

"Beni mi düşünüyorsun?" Güldüm.

"Aklımdan çıkmadığın doğru."

"Yavaş!" dedi abim. "Biz de burdayız." Yeliz de gözlerini devirdi.

"Romantizme maruz kalmaktan kusacağız." Abim başını salladı.

"Aynen, Yeliz'im." Abimin dediği şeyle hepimiz ona baktık.

"Yeliz'im?" dedi Yeliz hemen. Abim boğazını temizledi.

"Dilim sürçtü." Sırıttım.

Tatlısın be abi.

"Bücür?"

Çekirdek | Texting ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin