5.1

90.3K 6.6K 7.9K
                                    

Medyaya cevapları alalım...? Ben daha beş yaşında falanken canım sıkılmıştı ve çekmeceden aldığım anahtarı prize sokmuştum. Sonra mı? Elektrik çarptı nxhsmdhsmhdmshdm Kendimi yerde buldum...

***

Mehir Sırma Olukçu

"Kızım, al şu okunmuş çekirdekleri de."

"Anne," dedim dehşetle. "Ne okunmuş çekirdeği ya?!"

"Kızım, sen çekirdek seviyorsun ya. Ondan diyorum." Gözlerimi devirdim.

"Abla sen yaparsın, yaparsın," dedi Gözde.

"Yapar tabii. Abisinin cücesi, cücesi."

"Aslan kızım benim. Şu binaya gir de, o kitapçığı parçala gel."

Son olarak annem bana baktı.

"Valla şu tipten ne çıkacak ortaya, bilmiyorum." Güldüm.

Anne farkı.

Derin bir nefes alıp verdim ve rahatlamaya çalıştım. Bizimkilere tek tek bakıp gülümsedim.

"Bu zamana kadar hep destek oldunuz, teşekkür ederim. Çok emek verdim, siz de biliyorsunuz. Eğer kazanamazsam-"

"Eğer kazanamazsan güzel kızım, yine de arkandayız ve her zaman destekçiniz," dedi babam. Babama sarılıp sırıttım.

Aslan babam be!

"Hadi kızım, sıraya gir de, kontrol etsinler. Sınavına gir." Annemin sözleriyle başımı salladım ve teker teker hepsini öptüm. Abim sırıttı ve saçlarımı karıştırdı.

"Üniversiteli olmaya az kaldı bence. Sen yaparsın, cüce." Güldüm ve abimle yumruk tokuşturdum. Annemden suyumu aldım. Kimliğimi ve sınava giriş belgemi kontrol edip sıraya girdim.

Sabah erkenden, herkes uyurken Yalın aramıştı beni. Verdiği moraller sayesinde daha iyi hissediyordum. Tabii ailemin desteğini de göz ardı etmemeliydim.

Yalın'ın da dediği gibi, sınav benden önemli değildi.

Polis beni kontrol edince derin bir nefes alıp verdim ve okula girdim.

Girelim bakalım ilk oturuma.

Tabii o bana girmesin de.

***

"Eee? İkinci oturumun nasıldı?" Abimin sorusuyla güldüm.

"Gayet iyiydi. Zorlandım yine de. Ama beni idare edecek bir puan alırım herhalde." Sırıttı.

"Alırsın alırsın." İkimiz de apartmana girdik ve merdivenleri çıkmaya başladık. Bugün sadece abim gelmişti. İkinci oturuma abimin gelmesini istemiştim. Annemlere evde kalmalarını söylemiştim. Nasıl olsa abim de bekleyecekti.

Abim kapı zilini çaldığında annem kapıyı açtı.

"Nasıl geçti bakalım?" Sırıttım.

"İyiydi anne. Sonuçlar gelene kadar bu konuyu kapatıyorum ve sınavla ilgili konuşmuyoruz." Başını salladı gülümseyerek.

"Kurtuldun çok şükür." Ayakkabılarımı çıkardım ve abimin arkasından içeri girdim.

"Şu an baya boşluktayım ama üstümden büyük bir yük kalkmış gibi. Çok rahatladım. Şimdi odama gidip test kitaplarımı parçalayacağım." Abim gülüp yanağımı sıktı.

"Cüce seni. Hadi git, buzdolabına bak." Kaşlarımı kaldırdım.

"Niye ki?" Sırıttı.

"Belki dolapta sevdiğin bir şeyler vardır." Gözlerimi büyüttüm.

Çekirdek | Texting ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin