Capitolul 3

796 45 0
                                    

Parca mi-a ramas întiparit pe retina.Parul negru ciufulit,ochii întunecati si patrunzatori,începutul de barba fine...atât de masculin,cu trasaturi atât de delicate dar definite.

Oare asa arata barbatul visurilor mele?!...ma întreb în toiul noptii.
Somnul nu ma ia si gândul îmi sta la tipul misterios pe langa care am trecut azi si care în mod normal nu m-ar fi atras deloc.
Cred ca este nou în oras pentru ca nu ne-am intersectat  pâna acum.
Oraselul este mic iar eu cunosc pe toata lumea.Am facut voluntariat în majoritatea domeniilor de activitate,nu aveam cum sa îl ratez nici daca strângeam gunoiul de pe strada.

Ma tot rascoleste gândul si ridicând telefonul,o apelez pe Santy,cea care le stie pe toate.

-Angi tu vezi cât este ceasul,unele persoane dorm la ora asta...raspunde cu voce somnoroasa.

-Nu te retin mult,vreau doar sa stiu daca iti amintesti de tipul pe langa care am trecut azi?!

-Ti-a atras atentia cineva în sfârsit?...si parca o vad cum sare curioasa din pat,asezându-se confortabil apoi.

Presimt ca aceasta conversatie se va prelungi pâna la ivirea zorilor.

-Nu neaparat,doar ca nu l-am mai vazut si vroiam sa stiu daca tu...apuc sa spun si ma întrerupe.

-Maine aflu pentru tine tot dosarul daca este nevoie.

-Nu este....

-Tot îl aflu...confirma ea.

-Offf...

-Nu mai ofta ca faci riduri de fata batrâna si nu e bine.Trebuie sa arati decent pentru o data viitoare.

-De unde stii tu ca va exista o data viitoare.Poate era doar prin trecere,poate s-a oprit sa cumpere ceva si si-a vazut de drumul lui....zic dezamagita.

-Capul sus Angi,pentru tine as face orice,mai ales acum când presimt ca te vei îndragostii nebuneste.

-Hai Santy,te gândesti mult prea departe...încerc sa îi potolesc entuziasmul.

-Sa nu te mai aud,eu am întotdeauna dreptate.Acum hai la culcare,poate îl visezi pe Fat Frumos sau cum sa îi spunem,Îngerul Cazut al Angelei...râde ea zgomotos.

-Termina cu tachinarea Santy.

-Noate buna si vise amoroase placute...spunea ea în gluma.

-Noaste buna si atât...îi urez eu prefacându-ma suparata.

Pun capul la loc pe perna si închid ochii sperând ca somnul îsi va face aparitia si....

"O voce soptita îmi gâdila urechea cu vorbe dulci.O voce plina,profunda si ademenitoare.
Încerc sa gasesc chipul ca sa îl pot asocia cu ceea ce aud dar ratacesc degeaba cu privire pâna când...
Doua palme fine îmi ating bratelor si ma înfior.
Vad pielea alba a mâinilor ce straluceste în lumina slaba din încapere dar nu pot sa îl vad pe el.

Aproape ca îi simt buzele fierbinti ca focul atunci când îmi vorbeste aproape de pielea expusa a gâtului meu.

-Te-am cautat atât de mult si acum te-am gasit...am stiu din totdeauna ca esti sortita pentru mine.

Îmi place ce aud si inima mea începe sa simta ceva aparte,ceva ciudat,ceva ce cu siguranta nu a mai simtit pentru ca bate atât de tare încât mi se zdrobeste de piept.

O adiere puternica de vând parca îl alunga si nu îi mai simt îmbratisarea.

-Ma voi întoarce în fiecare seara la tine micule înger...îmi promite vocea si dispare iar eu ma simt zmulsa din acel vis de doua mâini invizibile"

Ma trezesc speriata si respirând sacadat.
Îmi pun mâna deasupra inimii ca sa încerc sa îmi potolesc bataile alerte.

Cand ma dezmeticesc realizez ca soarele este sus pe cer.Încerc sa ma ridic din pat si pornesc catre baie ca sa imi pot spala nelinistea de pe chip.
Visul asta a fost tare ciudat si a parut atât de real.Am avut impresia ca durata lui a fost de câteva minute dar se pare ca visul s-a prelungi toata noaptea pentru ca este aproape ora 10:00.

Când ma întorc iau telefonul si privesc ecranul.Aveam trei apeluri pierdute de la Santy.

-Ce naiba...zic nedumerita.Am avut un somn atât de profund încât nu am auzit nici soneria.

Mai verific o data ca sa ma pot lamurii ca nu l-am dat pe vibratii si chiar nu îl dadusem.

-Ciudat...spun si o apelez.

Cu siguranta era tare nelinistita pentru ca nu s-a întâmplat niciodata sa nu ii raspund.

-Ma omori cu zile Angi...imi spune munstrator.

-Buna si tie...adaug eu.

-Ce ai facut pâna la aceasta ora?!

-Am dormit...raspund eu sincer.

-Serios?!Si ai avut un vis atât de placut încât ai refuzat sa te deranjezi atunci când ai auzit telefonul sunând.

-A fost un vis chiar ciudar si nu am auzit nici macar telefonul sunând...o lamuresc.

-Bine dar îmi e greu sa te cred,ca sa stii.Si trecând peste astea coboara si deschide-mi usa.Vreau sa mi-l povestesti...în detaliu...puna ea accent si parca îi vad rânjetul pe fata.

-Esti la usa?!întreb nedumerita.

-Hei,esti pe alta lume sau înca dormi?!Daca ti-am zis sa cobor înseamna ca sunt deja aici si am batut de doua ori pâna acum...Nu ai auzit nici asta?!

-Acum vin....o anunt si cred ca imi aude pasii grabiti pe scari.

Cand deschid usa,trece pe lânga mine si se duce direct la aparatul de cafea.

-Ai nevoie de una lunga si tare...presimt asta.

Ma bufneste râsul instant gândindu-ma la ce i-ar trece prin cap daca eu i-as fi dat aceasta replica.

-Nu ma refer la ceea ce îti trece tie prin mintea aia pervers.Oi avea tu o înfatisare inocenta dar gândesti murdar draga prietena,foarte murdar.

Imi pun mâinile în sân si încep sa fac tot felul de mutre.
Clinchetul aparatului o anunta ca licoarea e gata si imediat mirosul placut se împrastie în încapere.
Ma ademeneste instant asa ca ma asez la masa si astept ceasca mea care nu întârzie sa îmi fie servita.

-Multumesc...îi spun.

-Toarna tot....zice asezându-se confortabil si ciulindu-si urechile ca un iepure ca sa nu scape nici un detaliu.

Când Diavolul IubesteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum