Stiam ca în visurile ei voi avea un adversar si nu m-am înselat.
Gavril a avut grija sa ma puna într-o lumina negativa dar încercarea lui a esuat.Legatura noastra e mai puternica decât în Cer si pe Pamânt si întotdeauna ma va alege pe mine.
Imi aduc aminte glasul ei de mic înger urlând cu disperare,apoi totul se stinge.-Angel....strig si ma trezesc dintr-o data.
Gaap strajuieste de ceva timp usa camerei mele iar privirea lui este deranjant de curioasa.
-Trecutul înca te bântuie împarate?
Ma ridic instant din pat si încerc sa trec pe lânga el fara sa îi raspund.
Cand ajung în dreptul lui ma prinde puternic de brat si îmi sopteste la ureche.-Nu ti-ai schimbat înfatisarea iar chipul asta am crezut ca te dezgusta...
Imi privesc mâinile si imi dau seama ca am ratat transformarea atunci când m-am trezit asa ca pocnesc repede din degete.
-Mai bine acum?!zic ironic.
Inclina din cap si paseste in urma mea ca un catelus.
-Avem multa treaba azi,Iadul s-a cam golit si nu mai aud cântecul chinului...Ce s-a întâmplat?zic ca sa schimb discutia lasata în aer.
-Pai împarate,avem probleme cu odraslele cerului,ne osândeste mereu si ne fura sufletele de sub nas,nenorocitii îi fac pe criminali si hoti sa se caiasca pe patul de moarte,ei primesc izbavirea iar noi suntem alungati în cel mai brutal mod.
-Trebuie sa schimbam tactica,pe omenii rai poti sa îl joci pe degete cât înca sunt în viata,sa le oferi averi,desfrâu,salvare de la boli incurabile...doar asa îi putem avea dupa moarte garantat.O data semnat pactul nu mai e cale de scapare Gaap.Degeaba ne bagam noi coada si sfârsim fara valoare prin cainta lor.
Da din cap aprobator si se face nevazut în flacarile arzatoare.
Mai mult timp pentru mine sa ma gândesc la frumoasa mea muritoare si ce voi face mai departe...zic in minte.
M-a ales pe mine de data asta dar nu pot sa stau linistit,Gavril nu va ceda atât de usor.
O sa faca tot ce îi sta în putinta ca sa o îndeparteze si sa o traga în lumina dar trec la urmatoarea etapa si ma voi juca putin cu partea ei întunecata.La apus parasesc iadul si caut noi victime,nu trebuie sa ma las în totalitate distras,am si o datorie înainte de toate,sa le arat fratilor mei ca merit sa le fiu împarat altfel se vor amesteca în treburile mele si chiar nu îmi doresc asta.
Daca vreunul dintre ei afla ca sunt îndragostit de o muritoare sufletul ei nu va mai fi în siguranta nici cu paza a cinci Arhangheli.Ratacesc pe strazile orasului dupa prada sigura si nu dureaza mult pana întalnesc prima victima.
Un tâlhar de doi bani care se bucura stand ascuns la lumina slaba a felinarului dintr-un parc ,de cei câtiva bani scosi dintr-o geanta.Ma apropii de el si tresare când îmi simte prezenta.
-Nu este de ajuns nu-i asa?
Se uita la mine cu ochii mari si da din cap ca nu.
Îi privesc mâinile cu urme multiple de întepaturi de ac si constat ca viata lui atârna de un fir de par,va murii în curând de supradoza.
-Pot sa îti ofer mai mult în schimbul sufletului ta...îi spun direct.
-Poti sa ma scapi de povara asta...nu mai vreau sa fur,vreau doar sa traiesc dar sa scap de aceasta dependenta...zice cu glas tremurând si nu prea îmi convine situatia.
-Din pacate nu asta as vrea,eu îti pot oferii bani sa poti sa iti hranesti dependenta...ce zici de asta?
-Vreau sa ma las,incerc sa o fac dar nu reusesc si sunt nevoit sa jefuiesc pentru ca durerea ce mi-o provoaca abstinenta ma omoara lent.
Deja ma calca pe nervi vointa lui,am crezut ca imi va fi mult mai usor.
-Daca vrei sa ai o viata fara dureri continua,fa ce iti face placere,simte-te bine,tot ce trebuie sa faci este o întelegere cu mine...insist.
-Te-ai cam dus la fund frate, nici victimile sigure nu iti mai raspund la favoruri.
Vocea lui ma cutremura si ma rasucesc rapid pe calcâie.
Mihail statea la mai putin de doi metri în spatele meu fixându-ma cu privirea.-Nu ne-am mai vazut de mult...rânjesc eu în coltul gurii.Dar ce cauta sluga cea mai de pret din Împaratie aici jos pe pamânt?
-Am fost trimis sa îti mai tai din elan frate,am auzit ca îi cam faci probleme lui Gavril si...nu apuca sa termine.
-Ai venit sa îi sari în ajutor ca un fratior mai mare,bun si loial ce esti...continui eu.
-Sunt aici doar sa iti spun sa o lasi balta,Gavril e mai puternic ca tine.
Râd zgomotos si ma amuza teribil situatia,stiu un singur lucru,daca Gavril era atât de sigur pe forta lui,Mihail nu mai era aici.
Între timp victima mea se uita la mine ca la un nebun care vorbeste singur,Mihail nu poate sa fie vazut asa că par ca scapat de la balamuc sau mai mult,are impresia ca eu sunt cel cu halucinatii de la droguri.
Se ridica brusc de pe banca si o i-a la fuga spre iesire cât mai departe de mine probabil.-L-ai pierdut si pe asta...se amuza Mihail.
-Nu îmi fac probleme,mai sunt sute ca el...spun încrezator.
Ne privim ochi în ochi si stiu sigur ca aceasta întâlnire este ca o mica amenintare.
-Doar pentru atâta lucru te-ai deranjat?
-Nu face pe desteptul Lucifer,stii foarte bine ca Tatal meu este atotputernic si te poate alunga oricând.
-Ma poate alunga si atât,dar o sa revin ori de câte ori am pofta...îl asigur.
-Te joci cu focul frate.
-Chiar asta fac cel mai bine,ma joc cu focul în care cel ce îl numesti tata m-a alungat cu atâta cruzime.Nu mai sunt de mult fratele tau Mihail,fratii se ajuta între ei si îsi tin partea....tin sa îi amintesc.
Lasa capul în jos pentru o secund apoi ma fulgera cu privirea.
-Sa nu zici ca nu te-am avertizat...scuipa printre dintii înclestati si dintr-o bataie de aripi se înalta catre nori.
Ramân cu o urma de dezamagire trezita din senin.Nu stiu de unde ,acest sentiment s-a înfiripat rapid în natura mea.Lasasem totul în urma,adevarata mea familia erau acum Gaap,Belial si restul demonilor mei.Pe ei nu trebuia sa îi dezamagesc pentru ca au fost singuri care m-au primit cu bratele deschise.
Mihail mi-a declarat subtil razboi asa ca trebuie sa am grija sa îi distrug fiecare zi a nemuriri lui si acelas lucru o sa îl fac si lui Gavril.
CITEȘTI
Când Diavolul Iubeste
FantasyPura si inocenta asa a fost pâna s-a îndragostit de el.... "-Vreau sa îti vad adevarata fata... -Crezi ca m-ai mai iubi?! întreaba printre dintii înclestati si vad ca îl deranjaza propunerea mea. -Te-as iubi oricum...spun desi sunt co...