Capitolul 22

406 38 1
                                    

Ma trezesc brusc din euforia momentului când se desprinde de mine si fara alte cuvinte pleaca,lasându-ma singura sub jetul de apa cu inima stransa.
Refuzul lui aproape ca ma doare.

Nu stiu cu ce am gresit, sau poate nu sunt atât de demna de el ca sa ma aiba.Poate aici în iad sunt reguli nescrise de care trebuie sa tina cont si eu sunt un impediment.

Îmi dezbrac încet hainele ude si lasându-le pe podea,încerc sa îmi retin lacrimile la locul lor.În ultima vreme plâng mult prea des si în general nu sunt asa de emotiva.
Iau gelul de dush si buretele asezate pe suportul agatat pe perete si încep sa îmi frec pielea încercând sa scap în acelas timp si de anxietatea ce pune stapânire pe mine.

Când termin si ies,gasesc prosopul si schimburile mele asezate pe marginea cazii.Ma înfasor în el si ridicând bucata de material fluit si aproape transpartent de culoare neagra ce se crede a fi o camasa de noapte...înghit în sec.
Cum este posibil ca unele persoane sa poarte asa ceva?!ma întreb în gând.
Refuz total sa o pun pe mine asa ca luând lenjeria intima de aceeasi culoare si din acelas material pentru ca nu aveam încotro,ma afisez în fata lui doar în prosop.
Poate gasesc ceva mai decent în geanta adusa sau prin dulapurile lui.

Ma priveste întrebator când ma vede intrand si continua sa ma urmareasca în timp ce eu scotocesc prin întreaga încapere dupa ceva cu care as putea sa ma îmbrac.

Obosesc cautând asa ca ma asez la marginea patului cu spatele la el.

-Dar tu nu ai nevoie de haine?îl întreb curioasa.

-De ce,tu ai nevoie?si glasul îi suna ademenitor.

-Serios...zic si întorcând capul îi vad rânjetul irezistibil de pe fata si ma topesc ca untul.

Stă rezemat de spatar,aproape gol,sub asternuturile matasoase.Si-a lasat la vedere pieptul si abdomenul acoperit de muschi bine definiti iar pielea aceea aramie îi da un aer oriental.
Îmi ling buzele când vad imaginea indecenta din fata mea si fara sa mai gândesc aproape ca sar în pat lânga el.
Îmi scot prosopul si îl arunc ca sa îl vada.

-Acum nu mai am nevoie...spun si întorcându-ma cu spatele trag cearsaful in jurul meu asteptându-i reactia.

Mârâie si îi simt muschii încordându-se desi nu stau lipita de el.
În urmatoarea secunda se apropie de mine si îmi adulmeca pielea expusa a umarului.Îi simt respiratia fierbinte si fiori placuti mi se împrastie prin tot corpul ca un foc de artificii.
Daca are efectul asta asupra mea fara sa îmi faca nimic,oare ce senzatii nebanuite îmi poate stârnii daca încearca mai mult.
Gândul asta ma înfierbânta si stiu ca ma aude cum strig din rasputeri in cap ca vreau sa fiu în totalitate a lui.

Ma cuprinde cu bratele si ma rasuceste spre el acaparându-mi salbatic buzele.
Nu pot sa ma mai satur de dulceata si pasiunea emanata.

Reuseste cu greu sa se desprinda de mine si asta doar pentru ca nu mai pot sa respir.
Îi vad vâlvataia din ochii negrii si stiu ca si el arde de dorinta asa ca ma apropii de urechea lui si îi soptesc.

-Te vreau...

-Dorinta ta este porunca pentru mine...vine raspunsul lui imediat.

Si cu miscari blânde se aseaza deasupra mea si începe sa îmi guste pielea gâtului.
Tremur sub atingerile lui si ma bucur de tot ce ma face sa simt.
Îmi cuprinde sânul cu palma si îmi încercuieste sfârcul întarit cu limba facându-ma sa gem usor.
Nu ajunsesem cu nici un barbat pâna aici dar sunt constienta ca un altul nu ar fi fost capabil sa ma duca la extaz asa cum o face el.Gura lui aluneca din ce în ce mai jos presarându-mi sarutari fierbinti pe abdomen.Când ajunge în dreptul triunghiului din dantela neagra,îl da fara jena la oparte.

Ma patrunde usor cu degetul,apoi limba lui îmi exploreaza fiecare particica a locului cald si umed dintre coapsele mele.
Închid ochii pentru ca fierbinteala ma stapâneste si gemete incontrolabile îi ies pe gura.

-Acum esti pregatita pentru mine...îl aud spunând aproape de buzele mele.

Îi cuprind fata cu palmele si facându-mi curaj ma uit în ochi lui si îi soptesc cu glas ragusit.

-Vreau sa îti vad adevarata fata...

-Crezi ca m-ai mai iubi?! întreaba printre dintii înclestati si vad ca îl deranjaza propunerea mea.

     -Te-as iubi oricum...spun desi sunt constienta ca ceea ce va urma nu o sa îmi placa deloc...

Închid ochii strans iar inima începe sa imi bata atât de tare încât o aud în timpane.Ma tem sa îi deschid si sa îl privesc.O sa ma sperie cu siguranta dar nu vreau sa îi arat ca mi-e frica,stiu ca sub înfatisarea lui ascunsa sta un suflet ratacit care m-a ales pe mine sa îi îndrum calea si atunci.... îi deschid.

Când Diavolul IubesteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum