XLII

170 15 51
                                    

🐰NIESPODZIANKA🐣

www.popgossip.com

TEENA, NADIA LISOWSKA, CZY MOŻE NADIA HARRISON? ZNAMY PRAWDĘ O POPULARNEJ ARTYSTCE

Od kilku miesięcy młoda wokalistka nie schodzi z języków na całym świecie. Wszystko to dzięki jej związkowi ze znanym muzykiem - Dominicem Harrisonem, znanym szerzej pod pseudonimem YUNGBLUD.

Para zaczęła się spotykać niedługo po rozstaniu brytyjskiego piosenkarza z amerykanką Halsey. Ich związek zaczął się podczas trasy Yungbluda, w którą zabrał ze sobą swoją nową dziewczynę. Od początku oboje bardzo chronili jej prywatność, jednak ostatnio coraz więcej informacji zaczęło wyciekać do sieci. Wiele z nich jednak jest nieprawdziwych, więc nasi reporterzy postanowili zrobić research, dzięki któremu wiemy już wszystko.

Teena to tak na prawdę Nadia Weronika Lisowska - polska dziewiętnastolatka. Tak, dobrze widzicie - ta światowej sławy wokalistka pochodzi z niedużego państwa, słynącego przede wszystkim z pierogów, bigosu i mocno hejtowanego rządu. Nie trudno było dotrzeć do jej imieniu i pochodzeniu, większe wyzwanie stanowiło nazwisko, które jednak po długim wysiłku udało nam się uzyskać od dawnej przyjaciółki Nadii. Potem poszło już z górki.

To, co zaniepokoiło wiele osób, to różnica wieku w związku artystów, która wynosi całe pięć lat. To dosyć dużo, szczególnie jeśli dopiero wkracza się w dorosłość. W tym czasie wiele młodych osób myli szybko przemijające zauroczenie z miłością, co prowadzi do szybkich rozstań. Dominic natomiast jest w wieku, w którym ludzie myślą raczej już o tym, żeby się ustatkować. Jesteśmy ciekawi, czy ten – jakby nie patrzeć – mało stabilny związek, ma szanse na przetrwanie…

Wygląda na to, że Teena i Yungblud nie mają co do tego najmniejszych wątpliwości, ponieważ kilka dni temu ZARĘCZYLI SIĘ, a dzisiaj widziano ich idących za ręce ulicą, słynącą z pokaźnej ilości salonów mody ślubnej. Czy to oznacza, że planują już ślub? To ryzykowna decyzja, szczególnie że, według naszego informatora, Teena planuje zdać egzamin, kończący szkołę, po czym nagrać swoją własną płytę, co może wiązać się z długą trasą. Czy takie rozstanie zaraz po ślubie jest dobrym pomysłem?

A może pośpiech pary nie jest spowodowany chęcią jak najszybszego przysięgnięcia sobie dozgonnej miłości, a powiększeniem się ich rodziny? Z naszych obserwacji wynika, że piosenkarka od kilku tygodni, wychodząc gdzieś, wybiera stylizacje, zakrywające jej kształty. Wygląda, jakby ukrywała przed światem ciążowy brzuszek! Możliwe więc, że już niedługo świat usłyszy o małym Harrisonie.

W każdym razie, my życzymy młodej parze jak najlepiej na nowej drodze życia, a Was, drodzy czytelnicy, zapraszamy do dyskusji w komentarzach!

MS

👍🏿15.737   👎🏿14.927   💬3.379

lindsay.perry
WTF ona jest młodsza ode mnie 😳

adela-addy-ads
To wcale nie tak, że najszybsza piesza trasa z domu Dominica do centrum Doncaster prowadzi właśnie przez tą ulicę z salonami sukien ślubnych. Wcale 🤦🏻‍♀️

little_baby_demon
OMG ICH DZIECKO BĘDZIE NAJPIĘKNIEJSZYM DZIECKIEM NA ŚWIECIE FKJBWVDKJVBWD ❤🖤❤🖤🧷❤❤🧷

steven.king.of.aquedean
Kiedy coś o rozwodzie Kanie i Kim? Moglibyście przestać pisać o ludziach, których nikt nie zna, tylko zabrać się za prawdziwe gwiazdy 😕

katysdarkhorsey
Nienawidzę ich jako pary. Osobno są okej, ale razem robią wokół siebie tyle zamieszania, że odechciewa mi się na nich nawet patrzeć. Widać że „fejm” im odbił 🤬

margie.official
Ale ona jest ładna 😍🥺🥵

smnthhrrsn_xoxo
To ciąża spożywcza lol

cha-eun-ho-my-love
To prawda, że babcia Nadii nie lubi Dominica?

mrslaufeyson
A to on nie jest z Halsey?

dzesi123
Chodziłam z nią do przedszkola XD

the_man_on_ice
Laska próbuje złapać bogatego kolesia na dziecko, przykre że on tego nie widzi

dziewczynamaty
Chuj wam w dziąsło

mati.mrwck
Powinni choć trochę zaciągnąć hamulec…

______________
Dzieńdoberek truskawcie!
Wesołych świąt!

Dostaliście coś od zajączka?
Ja z bratem ogarnęliśmy takie czaderskie osłonki, żeby rodzice nie ogarnęli, że daliśmy sobie wzajemnie energetyki XD

Artykuł się podoba?
Tbh świetnie się bawię, pisząc je. W swojej głowie jestem taką dziennikarką z plotka albo pudelka, więc farmazony z tego wychodzą... Ale no, mi tam się podoba

Wiosenne buziaczki
M❤
🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓

FOR A HYPE {YUNGBLUD} || ZAKOŃCZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz