Dzieńdoberek moje kochane truskawcie!
Nadszedł w reszcie ten moment, w którym chcę wam podziękować.
D Z I Ę K U J Ę
Za wyświetlenia, gwiazdki, komentarze i ogólne wsparcie, które przez te półtora roku mi dawaliście. I nadal dajecie. I za to wam jestem niesamowicie wdzięczna.
Przez te piętnaście miesięcy pomagaliście mi budować historię, którą dzisiaj mogę oficjalnie uznać za zakończoną. Nie wierzyłam, że uda mi się dokończyć pisanie, byłam pewna, że skończy się tak, jak z pozostałymi opowiadaniami, których teraz już nawet nie ma na profilu. A teraz, nie dość, że „For a Hype” zostało ukończone, to nie zamierzam na nim poprzestać.Dziękuję, że nie zraziliście się tym koszmarnym stylem pisania na początku. I w sumie nie tylko na początku.
Dziękuję, że zostaliście ze mną, mimo że zdarzało mi się nic nie wrzucać przez kilka miesięcy.
Dziękuję, że niespójność zachowań bohaterów nie sprawiła, że stwierdziliście „boże, ale gówno, nie czytam”.Każd* z Was, truskawcie, jest dla mnie niesamowicie ważn*. Gdyby nie wy, nie miałabym teraz prawie 20k odczytów i ponad 1k gwiazdek. To dzięki Wam się nie poddałam, przez co również pisarsko się rozwinęłam. Dzięki Wam.
Więc dziękuję.Chciałam jeszcze podziękować matce chrzestnej tego opowiadania. Dziękuję, że czytałaś te wszystkie wypociny, pomagałaś mi wymyślać fabułę i razem ze mną wszystko przeżywałaś. Nie masz pojęcia, jak wiele dla mnie i moich Harrisonowych misiaczków zrobiłaś. No nie bez powodu drugie imię Nadii jest takie, a nie inne.
*wszyscy starają się przypomnieć sobie, jak ma na drugie Nana*Dziękuję ci, słońce ❤
Nie umiem pisać podziękowań, więc to już koniec
Czekajcie na niespodzianki, bo będzie się działo
(myślę, że rano będę miała wenę do wrzucenia czegoś 🤔)Jeszcze raz
D-Z-I-Ę-K-U-J-ĘTu ➡️
Napiszcie 🍓 jeśli chcecie autorskiego ig
Napiszcie ☻ jeśli nie chcecie
Potrzebuję feedbackuKochamkochamkocham
CzarnaMaddie
🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓
Wtf, dlaczego ja nie zmieniłam tej nazwy, przecież ona jest fu
CZYTASZ
FOR A HYPE {YUNGBLUD} || ZAKOŃCZONE
FanficGdzieś w Polsce mieszka Nadia. Gdzieś w USA mieszka Dominic. Nadia robi covery. Dominic robi genialne piosenki. W jaki sposób ich drogi się połączą i co z tego wyniknie? Tego dowiecie się czytając "FOR A HYPE". POLECAM xD Start: 16 września 2019 Kon...