DOMINIC
- Daleko jeszcze? - Nadia leży na kanapie z tyłu auta. Jedziemy już prawie trzy godziny więc wcale się nie dziwię, że jej nudno, ale dlaczego, do cholery, musi ciągle dopytywać?!
- Tak. Prawie rak samo daleko, jak dwadzieścia sekund temu, kiedy pytałaś ostatnio. Jeszcze jakieś dwie godziny. Nie wiem, idź spać, poczytaj, czy coś...
- PATRZ! MCDONALD'S!!! Przejdźmy do niego! - gwałtownie siada na siedzeniu i kopie tył fotela, na którym siedzę.
- Pół godziny temu byliśmy w KFC... Nie możemy ciągle zacząć z trasy, bo dojedziemy do Krakowa o 20 zamiast o 14. Chcesz gumę? - w jaki sposób ona ma taką figurę, skoro ciągle je...?
- Daj! - jej ręką wyciąga się między fotelem A ścianą auta. Kładę na niej słodycz.
- Dzięki - zabiera zaciśniętą dłoń. Widzę w lusterku, że poprawia koc wokół siebie i wyciąga telefon.
- Nagramy coś do mnie? - przegląda Instagrama.
- Jasne, czemu nie?
Relacja na Ig: @Te.ena
- Hej wszystkim! Właśnie jadę do Krakowa i jest strasznie nudno. Nie rozumiem, jak niektórzy potrafią jechać cały dzień i się nie nudzić...
A wt, lubicie jeździć autem?- Tak w ogóle jest ze mną ktoś... Ktoś bardzo irytujący i złośliwy, ale absolutnie ZAJEBISTY. No i ma genialny głos. Dommy, spójrz na mnie!
- Siemka! Niby to ja jestem irytujący, ale to Teena ciągle narzeka. Co dwadzieścia sekund "daleko jeszcze?", " no ale czemu tak daleko?", "zjedźmy gdzieś!", "patrz, McDonald's!". No przyznacie, w takiej sytuacji człowiek musiałby mieć stalowe nerwy, żeby się nie zirytować.
- Mhm, jasne... Już ci normalnie wszyscy wierzą. To nie mija wina, że jazda samochodem jest taka nudna...
A tak zmieniając temat, dziękuję wam za tyle oznaczeń na waszych postach i relacjach. To naprawdę urocze! I jeszcze jedno... Jest mi strasznie głupio, że proszę was o coś takiego, ale... O jenki, jest mi bardzo miło, że piszecie mi w wiadomościach prywatnych, różne cudowne rzeczy, ale... No cóż, mam przez to troszeczkŕ zapchaną skrzynkę odbiorczą. Takie urocze słowa wolałabym widzieć w komentarzach... Z góry dzięki!
CZYTASZ
FOR A HYPE {YUNGBLUD} || ZAKOŃCZONE
FanfictionGdzieś w Polsce mieszka Nadia. Gdzieś w USA mieszka Dominic. Nadia robi covery. Dominic robi genialne piosenki. W jaki sposób ich drogi się połączą i co z tego wyniknie? Tego dowiecie się czytając "FOR A HYPE". POLECAM xD Start: 16 września 2019 Kon...