Maraton 3/3
www.popgossip.com
TEENA ZDRADZIŁA YUNGBLUDA? CAŁA PRAWDA O AUSTRALIJSKIM DRAMACIE
Już jutro ulubiona para internetu zagra koncert w gorącym Sydney. Jak zwykle, dzień przed komcertem postanowili się zabawić. Tym razem jednak nie bylo tak grzecznie, jak zwykle. Co wydarzyło się w Australii?
Dominic Harrison, znany jako YUNGBLUD już od kilku tygodni jest w trasie z młodą wokalistką Teeną. Para podróżuje po całym świecie, grając koncerty i zwiedzając każde z odwiedzanych miast. Ich tradycją stało się spokojne imprezowanie wieczorami, poprzedzającymi koncerty. Zawsze stawialiśmy ich jako wzór do naśladowania dla innych celebrytów, jednak dobra passa się skończyła...
W piątek, dzień przed koncertem, Dominic wraz z męską częścią swoich przyjaciół, wybrał się na imprezę karaoke na plaży. W tym czasie jego dziewczyna wraz z przyjaciółkami bawiła się w klubie kilka kilometrów dalej. Właśnie tam, rozegrała się najbardziej kontrowersyjna sytuacja tego weekendu.
Dziewczyny spędzały czas we trzy, do momentu, w którym Teena nie odłączyła od nich, by flirtować z miejscowym przystojniakiem. Ostatecznie pocałowała go, co udało się sfotografować jednemu z naszych reporterów.
By odeprzeć zarzuty, dziewczyna wrzuciła do sieci sfingowane wideo, mające "udowodnić", że to blondwłosy Australijczyk pocałował ją, a nie na odwrót, jednak fani szybko wykryli fałsz.
Ponadto, kilkanaście minut po całym wydarzeniu, wokalistka została zauważona podczas romantycznego spaceru po plaży z dziewczyną, poznaną w klubie.
Co na to Dominic?
Czy Teena odpiera ataki?
Kim jest jej kochanek?
Co robiła na plaży z tajemniczą dziewczyną?Tego dowiecie się już jutro!
MS
👍🏿3.219 👎🏿21.627 💬15.396
GwennyParker
Przecież to jest wzięte z nikąd XDNdaLsvska
Jprdl wy tak bardzo nie ograniacie rzeczywistości lmao.cool._.goat.
Ale szmata, mam nadzieję, że Dom ją po tym zostawiB.a.N.s.H.e.E
To oczywiste, że robi eksperyment społeczny, czy tylko ja to widzę?CzuowieqBoobr
Opos__________
Dzieńdoberek po raz trzeci, truskawcie!To już wszystko na dziś, mam nadzieję, że wam się podobało :3
Chcielibyście przeczytać coś specjalnego? Piszcie tu ➡️
Na dziś to już wszystko, do zobaczenia
KiedyśKocham
Madds
🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓
CZYTASZ
FOR A HYPE {YUNGBLUD} || ZAKOŃCZONE
FanfictionGdzieś w Polsce mieszka Nadia. Gdzieś w USA mieszka Dominic. Nadia robi covery. Dominic robi genialne piosenki. W jaki sposób ich drogi się połączą i co z tego wyniknie? Tego dowiecie się czytając "FOR A HYPE". POLECAM xD Start: 16 września 2019 Kon...