NADIA
Tak mijały następne tygodnie. Hotel - stadion - hotel - autokar - hotel - stadion - hotel. I tak do upadłego. Każdego dnia bawiliśmy się w innym kraju. Męczące? Może. Satysfakcjonujące? Absolutnie tak!
Plotki powstawały z prędkością światła. Zdjęcia na okładkach gazet coraz rzadziej się powtarzały. Spekulacje na temat naszego związku zwiekszały tempo.
YUNGBLUD I TEENA RAZEM W ATENACH
KIM JEST TAJEMNICZA NASTOLATKA NA TRASIE YUNGBLUDA?
YUNGBLUD I TEENA RAZEM W KAIRZE
W CIENIU GWIAZDY - CZY JAKE LOGAN, MENAGER YUNGBLUDA SIĘ ZAKOCHAŁ?
YUNGBLUD I TEENA RAZEM W WENECJI
ELLE FERGUSON - TOPOWA MAKIJAŻYSTKA
YUNGBLUD I TEENA RAZEM W TIBILISI
Każdy kolejny artykuł coraz bardziej zakrzywiał prawdę. Z każdym kolejnym tweetem portali plotkarskich, ludzie mieli coraz mniejsze pojęcie na temat tego, co naprawdę działo się między nami. Ciąże, rozstania, kłótnie, śluby - to wszystko waliło nam się na głowy. Wywiady, autografy i zdjęcia odbierały nam resztki prywatności. Każde kolejne zdjęcie, zamieszczone w internecie, wywoływało kolejne afery, niepotwierdzone choćby przez jedno z nas.
Słowem - męka.
Było o nas głośno. Nie, nawet nie głośno. Było stanowczo ZBYT głośno.
Zbyt wiele wrzawy.
Czułam się przytłoczona.
Nie chciałam rozmawiać, podpisywać się, robić zdjęć, przytulać fanów i pozwać do zdjęć "z ukrycia". Ale musiałam. To była moja decyzja. Chciałam tego. Powiedziałam A, musiałam powiedzieć i B.
Nie chciałam zawieść ludzi. Zależało mi na ich wsparciu i uznaniu. Potrzebowałam aprobaty i zachwytu. Ale nie chciałam słyszeć tego od przyjaciół, nie. Ja chciałam więcej. Chciałam słyszeć tłum, nie bliskich.
Przejomowałam się każdym, kto mnie zaczepiał.
Szara masa bezimiennych ludzi stała się ważniejsza od tych, którzy robili dla mnie najwięcej. Dominic, Elle, Adam, Tom, Jake, Wiktoria... Oni wszyscy znikali z mojego pola widzenia, gdy tylko w okolicy pojawiał się ktoś krzyczący: "O matko, to chyba Teena!". Krzywdziłam ich.
Musiałam przestać.
W ciągu jednej doby usunęłam z instagrama wszystkie zdjęcia z fanami. Przestałam wychodzić z hoteli. Ukrywałam się pod dużymi bluzami i ciemnymi okularami. Stałam się opryskliwa dla każdego, kto do mnie podchodził.
Kolejne artykuły.
TEENA OBRAZIŁA FANKĘ
CZY CELEBRYTKA POTRZEBUJE TERAPII?
HISTERIA TEENY NA PLAŻY - NAGRANIE
TEENA BEZ MAKIJAŻU - MAMY ZDJĘCIA!
TEENA NAKRZYCZAŁA NA FANÓW
WŚCIEKŁA TEENA ROZBIŁA BUTELKĘ ALKOHOLU NA ŚCIANIE BUDYNKU
CZY ARTYSTKA POTRZEBUJE POMOCY?
To nie pomagało. Odcinając się od sympatyków, wcale nie poprawiałam swoich relacji z przyjaciółmi. Stawałam się zamknięta w sobie.
Po wszystkich koncertach, które były jedynymi odskoczniami od problemów, szłam przed siebie i płakałam. Raniłam wszystkich dookoła. Wielbicieli, przyjaciół, siostrę, babcię, a nawet Dominica. Oddalałam się od nich wszystkich. Chciałam powstrzymać sama siebie, ale nie potrafiłam.
CZYTASZ
FOR A HYPE {YUNGBLUD} || ZAKOŃCZONE
FanfictionGdzieś w Polsce mieszka Nadia. Gdzieś w USA mieszka Dominic. Nadia robi covery. Dominic robi genialne piosenki. W jaki sposób ich drogi się połączą i co z tego wyniknie? Tego dowiecie się czytając "FOR A HYPE". POLECAM xD Start: 16 września 2019 Kon...