IX

774 40 80
                                    

www.popgossip.com

CZY YUNGBLUD MA NOWĄ DZIEWCZYNĘ? SZOKUJĄCE DONIESIENIA!

Dominic Harrison, znany szerzej jako YUNGBLUD to kontrowersyjny artysta, tworzący muzykę z pogranicza rock'a i rapu. Dwudziestoczterolatek nie boi się pokazywać swojego stylu, przez wielu uważnego za niestosowny. Jego teksty poruszają trudne tematy, dotyczące ważnych problemów.

Jeszcze do niedawna artysta spotykał się z alt-popową piosenkarką Halsey. Jednak kilka tygodni temu para rozstała się, w atmosferze kłamstw, zdrad i zranienia, które okazało się być mistyfikacją.

Niecały miesiąc temu artysta ruszył w międzynarodową trasę koncertową. Pierwsze koncerty odbyły się planowo, jednak w Toruniu (Polska) oprócz YUNGBLUDA wystąpiła również tajemnicza artystka Teena.

Dziewczyna zyskała popularność, tworząc covery znanych piosenek. Szybko stała się sławna, jednak nie ujawniała się. Dzięki temu, że na koncertach występuje osobiście, niewykupione bilety sprzedały się jeszcze szybciej, niż zwykle. Początkowo, wokalistka deklarowała się, jako przyjaciółka Harrison'a, jednak fani mają wielkie wątpliwości co do ich "przyjacielskiej" relacji, ze względu na to, że w czasie wczorajszego koncertu w Pradze, wokaliści CAŁOWALI SIĘ NA ŚRODKU SCENY, a nocą zostali przyłapani na spacerze po mieście. Wyglądali na bardzo szczęśliwych i zakochanych. Niestety, nie udało nam się zauważyć okazywania czułości między nimi, jednak jesteśmy pewni, że niedługo świat obiegnie informacja o nowej parze w show biznesie.

Jak uważacie, pasują do siebie? A może woleliście #halblud? Podzielcie się opiniami w komentarzach!

MS

👍🏿15.946 👎🏿2.724 💬 5.283

Komentarze:

sweet.kitty
Dajcie im spokój! To, czy się spotykają jest ich prywatną sprawą...

Gosc1
Nie lubię tej całej Teeny. Kim ona w ogóle jest? Wolałem Halsey.

Grazyna.Zarko
Kim oni są? To jacyś piosenkarze, tak? Jak ten bezbożnik wygląda?! Jaki in daje przykład dzieciom, tacy ludzie powinni gnić w więzieniach!

lil_strawberry
Na zawsze #teamyungeena!!! Oni muszą być razem ♡

Gosc2
Przestańcie pisać o ludziach, których prawie nikt nie zna. To bezcelowe

PolygraphEyes
Omg, mam nadzieję, że są razem! To by było c-u-d-o-w-n-e!!!

Liam-Haynes
Ona wygląda, jakby ktośzmuszał do tych występów. Harrison jest jakiś dziwny, mam nadzieję, że nie są w związku, bo dziewczyna zniszczy sobie z nim życie.

FOR A HYPE {YUNGBLUD} || ZAKOŃCZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz