www.popgossip.com
CZY TO JUŻ KONIEC? CELEBRYCKA TELENOWELA W DONCASTER
To nie pierwszy raz, kiedy musimy opisać o jednym z najbardziej kontrowersyjnych celebrytów młodego pokolenia. Tym razem jednak (znowu!) nie jest to nic miłego. Jeszcze nie wiecie?
Kilka dni temu YUNGBLUD skończył trasę z okazji wydania nowej płyty, podczas której występował z, nadal bardzo tajemniczą, piosenkarką Teeną. Wokaliści podczas podróży bardzo się do siebie zbliżyli, stąd niecichnące od miesięcy plotki o ich związku, które jeszcze bardziej przybrały na sile, kiedy oboje zawitali do rodzinnego domu wokalisty w Doncaster.
Zdawać by się mogło, że przedstawienie swojej „przyjaciółki” rodzinie będzie spoiwem, które sprawi, że ich związek stanie się oficjalny i nierozerwalny. Niestety, już po kilku dniach okazało się, że jest wręcz przeciwnie. Naszemu dziennikarzowi udało się sfotografować Teenę płaczącą w parku, a potem kłócącą się z YUNGBLUDEM. Pogłoski mówią, że powodem ich niesnasek jest poprzedni, nieoficjalny, dotychczas ukrywany związek muzyka z makijażystką, gwiazdą Tik Toka – Abby Roberts.
Sąsiad rodziny Harrison przekazał nam, że dziewczyna przez ostatnie miesiące dość często pojawiała się w tej okolicy, a przedwczoraj postanowiła wreszcie wejść do domu byłego chłopaka. Zaraz po tym, Teena wybiegła z niego i pobiegła do parku, z którego ostatecznie wróciła taksówką, podczas, gdy Dominic sam wracał pieszo. Z nieoficjalnych doniesień wynika, że to była pierwsza noc od wielu tygodni, którą #teenblud spędzili osobno.
To definitywnie krok do tyłu w ich skomplikowanej relacji. Spodziewaliśmy się, że niedługo ogłoszą zaręczyny, ale teraz bardziej prawdopodobne zdaje się być rozstanie.
Co myślicie – jak potoczą się losy ukochanej parki nastolatków? Awantura o Abby to tylko chwilowy kryzys, czy ostateczny rozpad?
Podzielcie się tym z nami w komentarzach! A my czekamy na rozwój akcji, bo z pewnością prawdy dowiemy się już niedługo.
MS
👍🏿1.626 👎🏿21.726 💬6.727
vicky.foxxx
Ta, chuja się dowiecie. Chronią swoją prywatność, więc nie liczcie na to, że nagle staną się zupełnie publiczniabby-is-my-baby
Mam nadzieję, że się rozstaną, ona jest z nim tylko dla hajsu. Abby i Dom są dla siebie stworzeni 🥰🤩😋🧷Pawe8197294
Pamiętajcie zawsze trzeba być sobą i o wszystkim rozmawiać.
Pawe8197294
Taka prawda.
Pawe8197294
A za co mi tak pięknie dziękujeszakcjakonspiracjawolnemedialewicaxoxo
***** ***kochambluda123
Co za wysryw 🤮teamyugeena
Omg kocham ich, są cudowni kdndjcwbdicbwej 😍oaa-spolgloskispierdolilynainsta-
Dziwni są jacyś, jak dzieci, sami nie wiedzą, czego chcą 😕_żelipapą_
Pedał jebany, jak baba wygląda, poszedłby do wojska to by zaraz normalniej wyglądałTiktokgirl
Ej, czy to nie jest ten z ADHD, co wygląda jak lilhuddy?twitterowadziunia
Co ty powiedziałaś pizdo?_________
Dzieńdoberek truskawcie moje!Tak mnie dzisiaj wena wzięła, o matko. W sumie to wczoraj, bo już jest po północy. Nie ważne
Podoba mi się wrzucanie artykułów, jak tylko się coś dzieje, zawsze mam bekę przy pisaniu komentarzy xD
Jak myślicie, wrócą do siebie, czy postanowiłam jednak być okrutna?
Kocham i idę spać,
ale jutro mam na dziesiątą,
więc pewnie jeszcze posiedzę
Wasza Maddie <3🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓
CZYTASZ
FOR A HYPE {YUNGBLUD} || ZAKOŃCZONE
FanficGdzieś w Polsce mieszka Nadia. Gdzieś w USA mieszka Dominic. Nadia robi covery. Dominic robi genialne piosenki. W jaki sposób ich drogi się połączą i co z tego wyniknie? Tego dowiecie się czytając "FOR A HYPE". POLECAM xD Start: 16 września 2019 Kon...