",,Navždy?" nadvihol obočie a usmial sa na mňa jeho pokriveným usmevom.Pristúpil ku mne a moju tvár pevne uchopil do ruk,, Navždy.." prikývla som,tiež som k nemu pristúpila .
Boli sme tesne u seba,a vedela som k čomu to povedie.Pousmiala som sa nad tou predstavou ktorá sa o pár sekund stala skutočnosťou.Naše pery sa spojili,a verím,že nie je nič,čo by ich rozdelilo"
Prečítala som posledný odsek knihy a s povzdychom ju vrátila do kabelky.Viem,že už iba kúsok a budeme na mieste,ale cestovanie autom je maximálne nudné a unavujúce.
Oprela som hlavu o okno a zbytok cesty sledovala okolie.Ked auto zastavilo,udrela som si oň hlavu.
Najprv som sa zamračila,pretože to bol naozaj silný úder,ale potom som sa začala smiať a ani som nepremýšlala nad tým,ako divne to musí vyzerať.
Otcov šofér vystúpil a otvoril mi dvere.Upokojila som sa a vystupila. ,,Dakujem.." zamrmlala som a s mojimi dvomi kuframi a k tomu s kabelkou v ruke išla dovnutra.
Zastavila som sa pri pootvorených dverách ked som započula krik.
,,Nebudem robiť žiadnej mladej bodyguarda" prekrutil očami chalan,ktorého som nikdy predtým nevidela.
Prezrela som si ho.Vysoký,hnedovlasý chalan.
Jeho tvár som nevidela,jedine tak z profilu. ,,Budeš robiť to čo povie šéf a netreba furt mrmlať! Dôveruje ti,neviem prečo,ale dôveruje.Neviem ako si sa k nemu dokázal tak dostať,ale berie ťa ako vlastného syna.Prídem na to,o čo ti ide"
Prikývol chlap ktorý stál oproti nemu.Vyzeral byť o dosť starší.Mohol mať tak..38.Toho som taktiež videla iba z profilu,ale o ňom sa nedá povedať že by patril medzi navyšších,a vlasy mal..taktiež hnedé.
Pokrutila som hlavou,pristupila som bližšie ku dverám,čož ale nebol najlepší nápad pretože podlaha po domnou vrzgla.
Obaja na mňa premiestnili pohlad.,,Kto si?" prezrel si ma ten..vysoký.Lepšie pomenovanie ako vysoký a hnedovlasý pre nich momentálne asi mať nebudem.
,,Ja..ehm.." snažila som sa zo seba dostať niečo zmysluplné,ale zatial ku mne ten hnedovlasý pristupil a slizko si ma prehliadol.,,Hmm..mladé mäsko" jeho vážna tvár sa skrutila v úprimne,taktiež slizký usmev.
Na sucho som preglgla a cúvla o krok späť
.,,Ked už tu si..neutekaj predsa.." zasmial sa a prešiel ku mne ešte bližšie.Ked som chcela cúvnuť,iba som narazila do chladnej steny.
,,Takže takže.." presmerovala som pohlad do strany.Stál tam môj otec.Chvalabohu.Posunul toho chlapa odomňa preč na minimálne 5 metrov.
,,Nepribližuj sa k mojej dcére.." zamrmlal a tvár toho holohlavého chlapa sa zasa zmenila na vážnu.
Ten hnedovlasý,vysoký chalan prepukol v obrovský smiech.Pozrela som sa naň s nechápavým pohladom.,,Takže.." chvílu sa iba smial a potom pokračoval.
,,Ja jej mám robiť bodyguarda a ty ju tu ideš znásilniť.." utrúsil a pozrel sa na toho hnedovlasého chlapa, ktorý stál ako keby zhltol pravítko.
,,čo si povedal?" pozrel sa naň môj otec s podvihnutým obočím ,,Nič nič.." pokrutil hlavou a naraz sa prestal smiať,napravil sa.
,,Som rád.." prikývol môj otec a potom si povzdychol ,,Asi by som Vás mal predstaviť" prikývol a potom ukázal na toho hnedovlasého chlapa ,
,Takže..Peter,moja dcéra Martina,Martina,môj kolega Peter" prikývol,a Peter sa znova slizko usmial ako keby sa chvílou nič nedialo.
Natiahol ku mne ruku tak som s ňou neochotne potriasla.
,,Teší ma.." zamrmlala som a on prikývol ,,Mňa tiež,a velmi" nakoniec moju ruku pobozkal,a ja som zatial pohladom hladala kúpelňu.
,,To by stačilo" môj otec Petra odtiahol zasa na 5 metrov dalej,za čož som bola rada.Potom otec ukázal na toho vysokého chalana.
,,Jorge,Martina.Martina,Jorge,moja pravá ruka.." prikývla som a potriasla si s ním rukou.,,A Jorge.." nadýchol sa a potom pokračoval ,,S tebou teraz bude par dní,všade,chodiť" v reči zvýraznil slovo všade,tak som na ňho zostala zmätene pozerať.
,,Ale..oci..to nebude potrebné..ved ja sa o seba dokážem aj.." skočil mi do reči ,,Postarať sama?" nadvihne obočie ,,Ako som povedal.Pôjde s tebou všade" zamrmle a potom sa otočí a ide do jeho kancelárie.
Pokrutila som hlavou a ešte raz pozrela na Jorgeho s Petrom.
Konečne som mala čas si prezrieť ich tváre.Peter.Jeho tvár mi nebola zrovna dva krát sympatická,hlavne po tom čo predviedol hned ako som prišla.
Jorge,Jorge mal uplne inú tvár.
Nie že,by sa mi páčil,ale samozrejme že mi bol o niečo sympatickejší,aj ked ma predtým nazval "mladou" pff,nech si nemyslí,že ja som spokojná že somnou bude všade chodiť.
Pokrutila som hlavou a išla po schodoch do svojej izby.