Eeh kedže som toto čítala u jednej časti story After Concert s Edom Sheeranom,som sa rozhodla to dodržať,akurát mi to vtedy pri mojich častiach nevychádzalo.A kedže toto bude čiastočne presladená časť,tak každý,kto číta túto story a zároveň píše vlastnú,napíše jednu presladenú časť.Nemáte za čo:*:D
Pohlad Tini
Ráno som sa zobudila s obrovskou bolesťou hlavy.Ani nechcem vedieť,čo som včera robila.Posledné,čo si pamätám je to,že ma Ruggero zavolal na pár panákov.
Sadla som si na postel,a povzdychla si.Myslím,že ked to zistí otec,nebude to mať práve najlepší dopad na celú situáciu.
Pozrela som sa na Lodo.Spala ako zabitá.Uchechtla som sa nadtým,a opatrne sa postavila.
Prešla som do kuchyne.Oprela som sa o linku,a pozerala pred seba.
Možno,že keby som včera išla s otcom sem,by som to tak neprehnala.
Znovu som si povzdychla,a rukami zajela do vlasov.Potiahla som sa za končeky.
,,Toto ti pomôže.." povedal Jorge.Trhla som k nemu pohladom,a všimla som si,že stojí opretí v ráme dverí a pohráva si s tabletkami v rukách.Prešiel ku mne,a podal mi ich.,,Ja..dakujem.." prikývla som,a vzala si ich.
,,Hmm..keby si včera nepila ty,mohol som piť ja" prikývol.,,Bohužial..ale rada by som si to s tebou teraz vymenila,.." povedala som ,,Otec..ešte spí?" nadvihla som obočie.
,,Spí,a to je tvoje jediné šťastie" prikývol.Tiež som prikývla,vybrala si jednu tabletku,a zapila ju.
,,V poriadku?" nadvihol obočie.Pozrela som sa na ňho ,,Áno.." súhlasila som.
Pohlad Juana
Ked som vstal,počul som zvuky,podla ktorých som usúdil že ostatný sú už hore.Postavil som sa,obliekol a prešiel do kuchyne,kde som si vzal niečo jesť.
Prešiel som do obývačky.Tini tam nikde nebola.Som zvedavý,kedy včera prišla.
Myslím,že si dnes urobím deň pre seba.Síce Tini neverím,a ani ona mne,ale raz by aj tak musela zostať sama.A k tomu,kedže to tu vlastní môj kamarát,ani si to neuvedomuje a je neustále sledovaná.
A ked tak,mi naviac nerobí problém sadnúť do auta a prísť sem.
Dojedol som,postavil sa a išiel k jej izbe.Akurát z nej vyšla jej kamarátka,myslím,že Laura.
Poznal som ju dlho,ale takto som ju v živote nevidel.Vyzerá to tak,že sa poriadne zriadila.
Ak mám byť úprimný,vlasy jej stáli ako Tine Turner.
,,Áá!" vykríkla,a dala si ruky na tvár.Utekala do kúpelne.Pokrčil som ramenami,a vstúpil do ich izby.Sadol som si k Tini na postel,a dúfal že podomnou nepraskne.
Zdvihla ku mne pohlad,ako inak,od telefónu.Nechápem,čo na tom tí mladí teraz majú.Neustále sa do nich pozerajú.
,,Bude ti vadiť,ak ťa tu dnes nechám samú?" nadvihol som obočie ,,Mmm..myslím si,že nie" pokrútila hlavou.Usmial som sa,prikývol a odišiel.
Dnes si nebudú užívať iba mladí.
Pohlad Jorgeho
Ked sme sa s Ruggerom vracali z obedu,rozoberali sme rôzne témy.
Vždy som ale preskočil tému Tini.Nechcem sa o tom baviť.
,,Stále sa čudujem,ako môžeš byť v pohode.Ved si bol včera tak opitý,že si iba o pol ôsmej skoro nevedel stáť.." pokrútil som hlavou.Pohodil vlasmi ,,To ten môj šarm.." prikývol.