Pohlad Tini
Stále som nechápala,odkial vedel to,kde sme ubytovaný.
,,A..ako to?" nadvihla som obočie.Myslím,že mu došlo,o čom hovorím.Pokrčil ramenami ,,Zlatko,mala si na Messengeri zapnutú polohu" prikývol.
,,Do riti.." zasyčala som.Často nenadávam,pretože sa mi to k dievčatám nehodí,ale občas mi to ukĺzne,ale komu nie?
,,Tak toto mám namiesto privítania?" nadvihol obočie ,,A to že si videl moju polohu znamená,že si za mnou musel prísť?" spýtala som sa ingorujúc jeho otázku.
,,Ved aj tak by sme sa raz stretli," uškrnol sa ,,Takže..to že si si somnou písala,znamená že si spolu začneme?" spýtal sa a nadvihol obočie.
,,Nie,.." pokrútila som hlavou a premerala si ho pohladom.Dosť sa zmenil.Pozrela som sa znova do jeho tváre,nadýchla som sa a pokračovala ,,To znamená,že sme si proste písali" odpovedala som jednoducho a pokrčila ramenami.
,,Pozri sa,si kosť,a ja som frajer.Ergo.." šibalsky sa usmial a posunul ma bližšie k nemu.Cúvla som ,,Diego.Vždy som ťa brala ako nepriatela alebo kamaráta,nebudem s tebou chodiť" povedala som.
,,Hmm..tak si spolu aspoň pohovorme.Ako dvaja starý nepriatelia" narvhol.Prikývla som ,,To je prijatelnejšia ponuka" povedala som,a potom sme sa prechádzali po pri jazeru.
,,A ako si sa sem vlastne dostala?" spýtal sa,a prezrel si ma ,,Sme tu na dovolenke..pretože si otec potreboval oddýchnuť," povzdychla som si ,,A ty?" nadvihla som obočie.Stále nemôžem uveriť,že hovorím s niekým komu som sa chcela celých 5 rokov vyhýbať.
,,Býva tu moja teta," povedal najprv,a potom pokračoval ,,Nie je na tom zdravotne najlepšie,tak jej rodičia prišli pomôcť,a ja som musel s nimi" pokrčil ramenami.Prikývla som ,,To je mi lúto.." zamrmlala som,a prikývla.
,,Nemusí,inak by sme sa predsa nestretli" prikývol.
V mojej mysli som ho pridala do zoznamu bipolárov,ktorých poznám.
Zoznam:
•Jorge
•Otec
•Čiastočne aj Ruggero•Diego
Ked už som zmienila otca..nechcela by som vidieť,ako by vyvádzal,ak by vedel že som daleko od bungovalu,a naviac s chalanom.
,,Si tu?" spýtal sa Diego,a zasmial sa.,,Ale áno.." povzdychla som si,a prikývla.
,,Nudíš sa,však?" nadvihol obočie ,,Nieže by si bol nudný..ale áno" priznala som a prikývla.
,,V tomto meste sa nedá skoro nič robiť,takže sa ti nečudujem" prikývol,a kopal do kamienkov.
,,Mmm.." vydala som zo seba,a zdvihla k nemu pohlad.,,Mimochodom..niečo ti vrátim.." prikývla som ,,Počkaj tu.." dodala som a rýchlo vybehla k bungalovu.
Prišla som do svojej izby,kde som v jednej z mojich kabeliek našla ten list.
Myslím,že je to správne rozhodnutie.Diego je môj kamarát,a možno nebol najlepší nápad si ho nechávať.
Prešla som do obývačky,ktorou sa prechádzalo na terasu.V nej ma ale,zastavil Jorge.
Pozrela som sa na neho a vytrhla som sa mu ,,Nie je vhodný čas na rozhovor.." pokrútila som hlavou ,,Kto to je?" povedal Jorge,kývol hlavou ku dverám a ignoroval moju poznámku.
,,Jorge prosím ťa..nechcem to tu s tebou rozoberať.Ponáhlam sa" vysvetlila som.Prekrútil očami ,,Za ním?" spýtal sa s celkom naštvaným tónom.