3) Help

427 27 4
                                    

Pohlad Martiny

,,To snad nemyslíš vážne.. " pokrutila som hlavou,, Ale áno..myslím" prikývol a zasmial sa,, Ja ehm..zabudla si si tú žiarovku .." prišiel do kuchyne Jorge a pohraval si s ňou v ruke.Asi prvý krát som rada že ho vidím.,, Preboha Peter" prekrutil očami, keď k nemu zdvihol pohľad.

Prišiel k nám a odtiahol ho,, Hovoril som ti,že je to decko" decko zrovna niesom,ale ešte že to urobil.,,Teba do toho nič nieje" odfrkol si Peter a potom zmizol.Jorge na mňa pozrel a nadvihol obočie,, Si v poriadku?.." wow,asi prvé rozumné slovo ktoré z neho vyšlo.

,, A-ano..som.." prikývla som,, Tu máš tu žiarovku " vrazil mi ju do ruky a otočil sa na odchod,, Ďakujem.. " zamrmlala som.On iba mavol rukou a odišiel.Hodila som tú žiarovku medzi ostatné veci do krabice a pomalý išla nahore do izby.

Klakla som si a dala tie veci pod posteľ.Dnes už asi nebudem mať náladu niečo robiť.Postavila som sa,a sadla si za stôl kde mám notebook a naklikla na Facebook.Prihlásila som sa .Bolo tam pár správ od Lodovici,mojej kamarátke z predchodzieho mesta.

Keď som ju uvidela prihlasenu,klikla som na ňu a napísala jej.

Ja:Ahoj:)

Lodo:Ahoj,už som sa zľakla,že odvtedy čo si odišla nenapišeš.

Ja: O to sa neboj

Lodo: Tak čo?.. Ako sa máš?

Ja:Popravde.. Nie celkom dobre, a ty?

Lodo:Fajn..no a prečo nie?

Ja:Musím všade chodiť s bodyguardom a ešte k tomu sa na mňa lepí otcov kolega

Lodo: Mne by bodyguard nerobil problém.Teda,ak by bol pekný samozrejme.

Ja:Tento je leda tak protivný..

Keď mám pravdu povedať,nieje ošklivý.Lenže,u jeho povahy to pokulhává.

Lodo:Možno si chce iba udržať drsnu.. Ako sa to povie?

Ja:Teraz vážne neviem,čo máš na mysli

Lodo sa často stáva, že jej vypadnu slová.Je to divné, ale tak,je to Talianka.

Lodo:To už ani ja nie

Zapocula som silné buchnutie dverí, dúfam, že je to otec.

Ja:Už musím končiť, napíšem ti zasa potom..:)

Odhlásila som sa a sklapla notebook.Postavila som sa od stolu a išla dolu. Keď som uvidela otcovu tvár,bola som rada,pretože po tom čo Peter predvádza,by som si s ním o tom rada pohovorila.

_________________

Kratšia časť:)

Secret {Jortini story SK}Where stories live. Discover now