20) I listen

267 22 0
                                    

Pohlad Jorgeho
Po tom,čo sme s Ruggerom pozreli baby sme znovu prešli do obývačky.A momentálne,pozeráme na nejakú nezmyselnú telenovelu.
Ja nechápem,o čo tam ide,ale ked to Ruggero tak zaujate sleduje,on asi áno.

Vzal som si telefón,a zapol ho.Vypol som ho už predtým,pretože mi Stephie vyše 20x (doslova) volala.Tá ženská asi naozaj nechápe,čo znamená,nech mi dá pokoj.
Ale tak ani sa jej nečudujem.Keby nájdem niekoho tak úžasného a krásneho ako som ja tiež by som si nedal pokoj.

Potom som ho položil vedla seba a pozrel na Ruggera ,,O čo tam ide?" spýtal som sa,nadvihol obočie a kývol hlavou k telke.Pozrel sa na mňa.

,,Ved počúvaj nie?" nadvihol obočie ,,Ide tam o to že Esmeralda,sa zamilovala do rolníka,ktorý robí pod jej otcom.Je od nej síce o niečo starší,ale niečo k nej cíti a nechce si to priznať" pokrčil ramenami a potom pozrel naspäť na televízor.

Oh,čo mi to pripomína.Pokrútil som hlavou aby som zahnal tú myšlienku.Ruggero sa na mňa znovu pozrel ,,A vieš čo by mal ten rolník urobiť? Nebyť rovnaký pako ako ty a povedať jej to" povedal a prekrútil očami.

,,Jasné,pôjdem za ňou,zobudím ju a poviem:Ahoj,milujem ťa,aj ked to nie je pravda?" povedal som ironicky a nadvihol obočie.

On prikývol ,,Napríklad" pokrčil ramenami.
,,Vieš čo? Radšej by si si mal dalej pozerať svoje telenovely" prikývol som ,,To aj plánujem" prikývol tiež a znovu sa pozrel na televízor.

Povzdychol som si ,,Ruggero,nudím sa" pozrel som sa na neho.Pozrel sa na mňa ,,A čo ja s tým?" nadvihol obočie.

,,Vymysli niečo" pokrčil som ramenami ,,A prečo ja?" nadvihol obočie ,,No..pretože..dajme tomu.." premýšlal som nadtým,čo mu poviem.

,,Pretože som inteligentnejší si chcel povedať,však?" znova nadvihol obočie.Pokrútil som hlavou ,,Ruggero,chcel som povedať všetko možné,ale toto ani náhodou" prikývol som.
•••
Pohlad Martiny
Ked som sa zobudilo,bolo asi 19:30.Preboha,19:30! Za 10 minút,ide film,na ktorý sme s Lodo dosť dlho čakali.Žduchla som do nej,aby som ju zobudila.

,,Čo robíš?" zamračila sa.Len som na mojom telefóne ukázala na hodiny ,,Preboha,je 19:30!" zakričala,vstala z postele a utekala dolu.Zasmiala som sa a pokrútila hlavou.Postavila som sa,a išla za ňou.

Zišla som dolu,a pozrela sa na ňu,a potom aj na Jorgeho s Ruggerom,ktorý tam unudene sedeli.

,,Konečne" pozrel na nás Ruggero a prikývol ,,Čo konečne?" spýtala sa Lodo,a nadvihla obočie.Ja som zatial išla do kuchyne,pre popcorn.

,,Čo idete pozerať?" spýtal sa Jorge.Kuchyňa nie je až tak daleko,aby som im nerozumela.V šuplíkoch som hladala popcorn.

,,Never say never" povedala Lodo.Usmiala som sa nadtým,na ten film sme naozaj,čakali dlho.Viete,pre nás je si niečo stiahnuť obtiažne,aj keď obe Justina tak "milujeme ".

,,Už som snád hovoril,že je Bieber škaredý" povedal Jorge ,,To je" súhlasil Ruggero ,,Nie je škaredý" ozvala sa Lodo.

,,Ale je,a Jorge by nemal žiarliť" povedal Ruggero.Nazrela som k nim,Jorge prekrútil očami ,,Nežiarlim" zamrmlal.

,,Prečo by mal žiarliť?" spýtala sa Lodo,a nadvihla obočie ,,Pretože by mal Tini niečo povedať" prikývol Ruggero.

Prišla som za nimi ,,Čo by mi mal povedať?" nadvihla som obočie.
______
Prepáčte,že je to také krátke,ale tak,aspoň niečo:D mimochodom,prepáčte,že som dalšiu časť nepridala už včera,ale nestíhala som:/ 

Secret {Jortini story SK}Where stories live. Discover now