Pohlad Jorgeho
So Stephie sme prechádzali po meste.Pozerala sa do každého výkladu,takže sme išli dosť pomaly.
Pomaly mi to začali liezť na nervy,tak som sa obzeral kde je Ruggero.On sa vie velmi lahko stratiť.
Povzdychol som si nadtým,a pozrel sa na telefón.Chcel som mu zavolať,ked som ho uvidel ako beží aj s Tini na chrbte.Uchechtol som sa nadtým.Ale ani nevie,ako rád by som bol v jeho koži.
Pozrel som sa na Stephie,ktorá si už znova prezerala nejakú kabelku.Prekrútil som očami ,,Už toho konečne nechaj a podme dalej" odsekol som.Otočila sa na mňa,a išli sme.Spoločne sme prešli k Ruggerovi.
,,To už si sa naozaj zbláznil?" nadvihol som obočie,oboch si ich premeral pohladom,a obzrel sa po ludoch ktorý sa na nich pozerajú s nechápavým pohladom.
,,Nie," zasmial sa a pokrútil hlavou.Potom si dal Tini dolu z chrbta ,,Robím všetkým obyvatelom nezabudnutelný zážitok," pokrčil ramenami ,,Pochybujem,že niekedy videli Ruggerožca" prikývol.Uchechtol som sa.
,,Presne tak" povedala Tini a prikývla.Okamžite som sa na ňu pozrel.Nakoniec som nadtým pokrútil hlavou a pozrel sa na Lodo,ktorá bola červená od smiechu.
,,Urobili sme z nej rajčinu!" myslel som si,že vypískla Tini,ale nie.Bol to Ruggero.Pozrel som sa na ňho,prekrútil očami a zasmial sa ,,Kričíš ako baba" poznamenal som.
,,Už som hovoril že kričím ako silná žena ktorá bojuje za feminizmus" prikývol.,,Feminizmus je múdra vec!" prikývla Lodo a ukludnila sa.
,,Čo je to feminizmus?" do našej konverzácie sa zapojila aj Stephie.Bože,nech premýšla.Lodo sa na ňu divne a zároveň nechápavo pozrela.
,,Veda o fenách" povedal Ruggero a pokrčil ramenami.Už od smiechu nebola červená iba Lodo,už aj Tini.Pousmial som sa nadtým,aká roztomilá bola.No Stephie ma rýchlo vyrušila z tranzu.
Schytila moju ruku a tiahla ma preč ,,Urobíme si pekný večer?" spýtala sa a nadvihla obočie ,,Vlastne som chcel s Rugg-.." chcel som to dopovedať,ale prerušila ma ,,A spávaš s Ruggerom?! Vždy si iba s ním! Naozaj ma prestáva baviť,že na mňa nikdy nemáš čas!" rozhodila rukami.
,,Nekrič preboha," prekrútil som očami ,,Fajn fajn..urobíme si pekný večer" dodal som s otráveným tónom,a ona ma už dalej ťahala do obchodov.Neznášam nakupovanie.
Pohlad Lodo
Nechápavo som sa za nimi pozrela.Nechápem ako sa môže nechať tou ženskou tak manipulovať.
Alebo to je naozaj tak,ako si Tini myslí?
Iba sa s ňou hral?
Ak by to tak bolo,zmlátila by som ho viac,ako kedy v živote dostal, a aj viac,ako kedy dostane.
Je to moja najlepšia kamarátka,takže jej nikto naozaj nikto nesmie ublížiť.
Nakoniec som si len povzdychla,a pozrela na Tini,ktorá sa už zasa smiala na Ruggerovi.
,,Čo mi uniklo?" nadvihla som obočie a prezrela si ich.Tini vyzerala až tak,že plače od smiechu.Aj Ruggero sa smeje,ale nie tolko.
Čakala som,pokým sa upokojia.
Nakoniec sa upokojila Tini,utrela si slzy ktoré mala dúfam od smiechu,a pozrela sa na mňa ,,Ruggero..on..," snažila sa zadržať smiech ,,Neviem kde,ale zohnal tie samoprilepovacie lístky.Dal si jeden na ruku,a napísal tam "kopni ma".Potom išiel pomôcť jednej babke s nákupom,a ona teraz chodí s tým lístkom na chrbte" prikývla.