25) In my own world

325 21 3
                                    

Pohlad Jorgeho

Aj cez to,ako som sa smial,a vodil sa s ňou za ruku a bozkával ju,som naozaj šťastný nebol.

Takéto veci ma naozaj nebavia.

To sakra,nemôžeme ísť rovno do postele? Nechápem,prečo okolo toho musia byť také okolky.

,,Stephie,ja s tebou sakra,do žiadneho obchodu nepôjdem," prekrútil som očami,ked mi už pol hodiny hovorila o nejakom obchode so šperkami,a to ma vôbec nezaujíma.

,,A prečo nie?" pozrela sa na mňa a nadvihla obočie.Znovu som prekrútil očami ,,Pretože nie" odfrkol som si.Snád si nemyslela,že by som tam s ňou vliezol.

Ak na to ešte neprišla,nepatrím medzi chlapov ktorý si nechaju skákať po hlave.

Aj cez jej frflanie som sa rozhodol,že ju proste budem ignorovať.

Vytiahol som si z bundy krabičku cigariet.Musím uznať,že teraz fajčím menej.

Predtým padla jedna krabička za jeden deň,ved nervy.Ale teraz sa čudujem,že mi jedna vydrží na týždeň.

Pozrel som sa na tri zostávajúce cigarety.Jednu som vzal,zapálil si ju a krabičku vrátil naspäť.

Potom som sa na ňu pozrel.Prekrútil som očami ,,Drž už hubu" povedal som.Naozaj  ju nebudem dlho poslúchať.

Iba prekrútila očami,a išla odomňa dalej.

Zasmial som sa za ňou,ale išiel som za ňou.

Nech si nemyslí,že som tu teraz s ňou zadarmo.Pomyslel som si,samozrejme,žeza to niečo chcem,ale peniaze to rozhodne nebudú.

Ked som ju uvidel,uchechtol som sa.Zrovna rýchlo nechodí.Predbehol by ju aj..Ruggero.(Ignorujme fakt,že Ruggero vždy predbehol každého)

Chcel som ísť za ňou,ale znepokojilo ma to,ako niekto kričal moje meno.

Otočil som sa,a uvidel Lodo.Bola sama,prišla ku mne,a som si istý,že keby som jej nechytil ruku,by mi namiesto pozdravu dobrú pleskla.

,,Zbláznila si sa,však?" nadvihol som obočie.,,Ja nie" odsekla a pokrčila ramenami ,,To ty," prikývla ,,Tini,ťa potom ako si jej povedal že ju miluješ videla s tou obludou" zašklebila sa.

Do riti,toto som posral.

,,Nie je to obluda" pokrčil som ramenami,a ked ma začala prebodávať pohladom som sa poškrábal na zátylku ,,Kde je Tini?" spýtal som sa.

,,Tak do toho ťa nič nie je" uškrnula sa,nad čímž som prekrútil očami ,,Povedz mi to" zamrmlal som.

,,Vieš čo by si mal skôr urobiť?," nadvihla obočie,ale odpovedať ma nenechala ,,Mal by si ísť za tou..tou.A Tini už nechať napokoji.Myslím,že by mala rovnaký názor,po tom,čo ťa s ňou videla.A to som si myslela,že si normálny" povedala, a  s týmito slovami odišla.

Myslím,že Stephie sa (možno) vráti aj sama.Ked tak jej zavolám,a ona príde.

Asi by som mal teraz riešiť (pre mňa) niečo dôležitejšieho.

Som asi bipolár,však?

Pohlad Ruggera

Nervózne sa na mňa pozrel.Zasmial som sa nadtým.Milujem,ako ludí vyhadzujem z miery.

,,Takto to teda fungovať nebude," precedil po medzi zuby.So smiechom som pokrútil hlavou ,,Ale bude.Pozri sa,už si ma štval dosť dlho.A teraz som ti dal na výber,ale ty si si aj tak nevybral.A kedže chcem bolestivejšiu smrť,zabijem ťa až zajtra.Byť tebou,rozlučil by som sa s rodinou,ale neutekal odtialto.Aj tak si ťa najdem" pokrčil som ramenami.

Secret {Jortini story SK}Where stories live. Discover now